Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@09:34:49 GMT

عضو مجلس خبرگان: داوطلبان انتخابات شوراها از خدا بترسند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۸۱۶۲

عضو مجلس خبرگان: داوطلبان انتخابات شوراها از خدا بترسند

‍‍‍‍‍‍

آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نامزدهای انتخابات نباید راهیابی به شورای شهر و روستا را پل ترقی و محلی برای ارتزاق خود تلقی کنند زیرا اعضای شورا باید امانتدار آرای مردم باشند و خود را در سنگر خدمت به مردم بدانند.

وی خطاب به ثبت‌نام‌کنندگان در انتخابات شوراها اظهار داشت: اگر نامزدی شایسته‌تر و کاردان‌تر از خود در این عرصه می‌بینند، باید بین خودتان و خداوند متعال احساس مسئولیت کرده و مردم را به انتخاب اصلح و آن نامزد شایسته دعوت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله پورمحمدی خطاب به نامزدهای شورای ششم: اگر نامزد شایسته‌تر از خود در عرصه انتخابات ۱۴۰۰ می‌بینید، مردم را به انتخاب آن نامزد شایسته دعوت کنید

وی ادامه داد: افرادی که از مسایل شهری و عمرانی سر در می‌آورند باید برای عضویت در ششمین دوره از شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب شوند تا نقش‌آفرین شوند.

امام جمعه مراغه همچنین با اشاره به به نامزدهایی که به دلیل شناخته شدن در بین مردم همواره انتخاب می‌شوند ولی کارایی لازم را ندارند، بیان کرد: دعوت به خود از سوی این افراد در انتخابات پیش‌رو، منیت محسوب می‌شود. 

وی تصریح کرد: افرادی که در انتخابات ۱۴۰۰ به شوراهای شهر و روستا راه می‌یابند باید اهتمام کافی به مسائل عمومی داشته باشند و نباید با نیت‌هایی چون وساطت در تخلفات ساختمانی یا استخدام اطرافیان در شهرداری به این عرصه وارد شوند.

آیت‌الله پورمحمدی با بیان اینکه قرار نیست افراد با ورود به شورا به نان و نوایی برسند، اظهار داشت: نامزدهای انتخابات شوراها به کسب موقعیت فکر نکنند و ورود به شورا را باید فرصتی برای خدمت به مردم بدانند.

عضو مجلس خبرگان: قرار نیست افراد با ورود به شورا به نان و نوایی برسند

وی ادامه داد: افرادی که به شوراها راه می‌یابند باید نسبت به شهر و آرای مردم دید وسیعی داشته باشند و مصالح عمومی را به مصالح شخصی و انتخاباتی ترجیح دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: نامزدهای انتخابات در امر تبلیغات همدیگر را تخریب نکنند و تنها از توان و تخصص و برنامه‌های خود سخن بگویند؛ ضمن اینکه خودداری از تهمت زدن و جلب رضایت الهی را باید همواره در نظر بگیرند.

آیت‌الله پورمحمدی با اشاره به اینکه متاسفانه در دوره‌های گذشته چهره شهر با نصب پوسترها و آگهی‌های تبلیغاتی مخدوش شده و به دیوار منازل، مغازه‌ها و سطح شهر آسیب رسیده بود، ادامه داد: در تبلیغات انتخاباتی ۱۴۰۰ باید از مکان‌های تعیین شده در سطح شهر برای تبلیغات محیطی استفاده و از اسراف‌کاری نیز پرهیز شود.

وی اضافه کرد: در انتخابات پیش‌رو با توجه به افزایش ضریب نفوذ فضای مجازی و گسترش شبکه‌های اجتماعی، نیاز به نصب پوستر و تبلیغات محیطی کمتر احساس می‌شود.

امام جمعه مراغه: در انتخابات پیش‌رو نیاز به نصب پوستر و تبلیغات محیطی کمتر احساس می‌شود

به گزارش ایرنا اصل شوراها در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با نام «آیت‌الله سیدمحمود طالقانی» گره خورده و از دیدگاه ایشان، شورا نهادی برای تامین خواست همه اقشار، اقوام، گروه‌ها و مشارکت آنان در اداره و تصمیم‌گیری‌های کشور است.

به عقیده وی با حضور مردم در شوراها (از روستا تا استان) و اداره آن‌ها به وسیله مردم، اهداف حکومت تضمین می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر مراغه پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر مراغه انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر مراغه اخبار کنکور انتخابات ۱۴۰۰ آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.   این نامزد‌ها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.     دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.   این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.   وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری