Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت دارای مدرک تحصیلی مرتبط با مدیریت، کامپیوتر یا حسابداری در اولویت خواهند بود. حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی مسئولیت پذیر، پیگیر، منظم، دقیق و وقت شناس مسلط به Microsoft Office روابط عمومی قوی دارای روحیه کار تیمی علاقمند به یادگیری تسلط بر ابزارهای کاری فضای مجازی پیگیر و فعال سابقه کاری مرتبط پذیرایی صبحانه و ناهار اردوهای تیمی برنامه‌های آموزشی پرداخت کمک هزینه آموزشی شرکت در جشن‌های ماهانه و مناسبتی ارتقاء شغلی طرح‌های تشویقی و انگیزشی پرداخت به موقع حقوق و بیمه جزو حقوق شماست و مزیت محسوب نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کارشناس حسابداری جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت مسلط به کامپیوتر (Word و Excel) جهت انجام امور حسابداری مسلط به نرم افزار سپیدار روابط عمومی بالا نظم در کار مجرب با انگیزه حداقل مدرک کارشناسی حسابداری دارای حداقل 2 سال سابقه کاری مرتبط حداکثر سن 38 سال پذیرایی صبحانه و ناهار اردوهای تیمی برنامه‌های آموزشی پرداخت کمک هزینه آموزشی شرکت در جشن‌های ماهانه و مناسبتی ارتقاء شغلی طرح‌های تشویقی و انگیزشی پرداخت به موقع حقوق و بیمه جزو حقوق شماست و مزیت محسوب نمی‌شود.   کارگر انبار جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت دارای حداقل تحصیلات دیپلم تجربه کار در انبار حداکثر سن 40 سال انبار مواد غذایی پذیرایی صبحانه حقوق مکفی اضافه کاری تعطیل کاری بیمه تامین اجتماعی از روز اول کار بیمه تکمیلی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن‌ زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس تلفن: 02140774201 ایمیل: hr@mtyn.ir پربیننده ترین استخدام رئیس تیم فروش، کارشناس فروش، مسئول فروشگاه، فروشنده فروشگاه استخدام کارشناس تضمین کیفیت و کارشناس ایمنی و بهداشت حرفه ای در اصفهان استخدام کارشناس مالی - حقوق و دستمزد در آرتا پلاست در تهران استخدام کارمند حسابداری در گروه دارویی حکیمان طب در تهران استخدام مهندس برق و الکترونیک با حقوق ثابت و بیمه در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند

عضو هیات مدیره انجمن داروسازان ایران، با اشاره به بدهی بیمه ها به داروخانه‌ها، گفت: داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک، پول ندارد.

به گزارش مهر، هادی احمدی افزود: در کل کشور ۱۶ هزار داروخانه فعالیت دارد که با بیمه‌های پایه قرارداد دارند و سازمان‌های بیمه گر هم باید به تعهدات خود عمل کنند.

وی ادامه داد: وضعیت داروخانه‌ها به علت تأخیر در پرداخت مطالبات مناسب نیست هر سه سازمان بیمه گر تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و نیروهای مسلح به داروخانه‌ها بدهکار هستند.

احمدی گفت: سازمان‌های بیمه گر باید یک ماه پس از دریافت اسناد مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت که تا کنون این مهم اتفاق نیافتاده است.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی آخرین پرداختی که به داروخانه‌ها داشته مربوط به آذر پارسال بوده آن هم فقط در بخشی از داروخانه‌های کشور و آخرین پرداخت بیمه سلامت هم مربوط دی پارسال است و در بیمه نیروهای مسلح نیز به همین صورت است.

احمدی گفت: در حال حاضر داروخانه‌ها در خرید شیرخشک مشکل دارند و چرخه اقتصادی داروخانه‌ها مشکلات جدی دارد، چون پولی جهت تهیه شیرخشک ندارند.

وی گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها و بیمه سلامت منابع تهیه شیر خشک را به داروخانه‌ها پرداخت نکرده اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توزیع شیرخشک یارانه ای تا سقف ۱۰ قوطی در هر ماه توزیع شیرخشک یارانه‌ای تا ۱۰ قوطی در هر ماه

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • عدم‌ پرداخت دستمزد و بیمه و نبود امنیت شغلی ظلم به کارگران است
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا