Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صنعت،معدن و تجارت قم گفت: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک برای ماه مبارک رمضان ۳۶ هزار تومان تعیین شده است.

امیرحسین پروان با اشاره به اعمال محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا و آغاز ماه مبارک رمضان در پایان هفته جاری، اظهار داشت: قنادی ها در گروه یک شغلی قرار دارد و با وجود تعطیلی بازار می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون امور بازرگانی داخلی و توسعه تجارت صمت قم اظهار کردند: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه برای واحدهای درجه یک ۳۶ هزار تومان و برای واحدهای درجه دو ۳۱ هزار تومان تعیین شده است.
وی در ادامه بیان کرد، با عنایت به بررسی های انجام شده در خصوص قیمت زولبیا و بامیه در استان و با توجه به نامه کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف استان مبنی بر موافقت اولیه با نرخ فروش زولبیا و بامیه در ایام ماه مبارک رمضان ، و طرح موضوع در جلسه نرخ گذاری روز سه شنبه در محل سالن جلسات سازمان صنعت ، معدن و تجارت، مراتب در دومین کاگروه تنظیم بازار استان در سال جاری مطرح و به شرح ذیل تصمیمات لازم اتخاذ گردید، نرخ هر کیلو زولبیا و بامیه درجه یک    ۳۶۰۰۰ تومان، نرخ هر کیلو زولبیا و بامیه درجه دو ۳۱۰۰۰ تومان و نرخ هر کیلو زولبیا و بامیه گل بزرگ سفارشی، دارای مغز گردو بصورت توافقی است.

وی اظهارکرد: ضمنا اتحادیه قناد و شیرینی پز نیز ملزم به تهیه و توزیع نرخنامه های مندرج بصورت مجزا بر اساس نوع درجه به واحدهای تحت پوشش خود می باشد.
پروان در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده تخلف گرانفروشی وموارد دیگر با شماره ۱۲۴ تماس گرفته وآن را گزارش نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ماه رمضان زولبیا و بامیه منطقه قم زولبیا و بامیه هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است

به گزارش خبرگزاری مهر، رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

گفتنی است؛ پویش ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت حفظ موضوعی آیاتی از قرآن کریم در ماه رمضان با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر و محوریت ۳۰ آیه کلام الله مجید برگزار شد.

کد خبر 6095677

دیگر خبرها

  • قیمت هر کیلو گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان/ آغاز خرید از هفته آینده
  • ۸۰ کیلو طلای حراجی بدون مشتری ماند/ نرخ دلار کاهشی شد/ فردا دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ کلید می‌خورد
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز +قیمت
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز+قیمت
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران
  • نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است