Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت‌الاسلام احمد حاتمیان مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در نشست خبری مجازی گفت: از این تعداد ۲۱۵ مبلغ و ۸۳ نفر مبلغه هستند و علاوه بر این ۱۰۰ مبلغ و مبلغه بومی نیز از سوی دفتر تبلیغات اسلامی قم به شهر‌های بیجار و قروه برای امر تبلیغ اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پرداختن به امر تبلیغ در مساجد، برگزاری محافل قرآنی، آموزش احکام و سخنرانی در ماه مبارک رمضان به ویژه لیالی قدر را از فعالیت‌های مبلغین اعزامی به شهر و روستا‌های استان در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: علاوه بر اعزام مبلغ برنامه‌های فرهنگی و قرآنی زیادی از سوی این سازمان برای اجرا در ماه مبارک رمضان پیش‌بینی شده که به صورت مجازی و یا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا خواهند شد.

او افزود: اجرای طرح ۳۰ روز ۳۰ خبر قرآنی در قالب مصاحبه با ۳۰ نفر از فعالان قرآنی استان (نویسنده، حافظ، قاری، پیشکسوت و غیره) از سوی سازمان دارالقرآن کریم و انعکاس در شبکه‌های اجتماعی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

حجت‌الاسلام حاتمیان بیان کرد: اجرای قرائت قرآن کریم در پارک آبیدر سنندج و برگزاری چهار محفل قرآنی در طول ماه رمضان به صورت هر هفته یک محفل در بوستان‌های شهر سنندج از دیگر برنامه‌های قرآنی ماه رمضان است که با همکاری شهرداری سنندج برگزار می‌شود.

او همچنین به اجرای پویش ملی فصل بندگی در پرتو زیست بوم قرآن کریم اشاره کرد و گفت: تجلیل از پیشکسوتان قرآنی، ایجاد میز‌های مشاوره تربیتی و اخلاقی به صورت حضوری و مجازی و تقدیر از خیرین قرآنی و گروه‌های مردمی و جهادی پیشتاز همدلی مومنانه از برنامه‌های قابل اجرا در قالب این پویش است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان افزود: بازدید از پنج دارالتحفیظ و خانه قرآن کریم به منظور بررسی و رفع مشکلات آنها، برگزاری مسابقه اذان در پایگاه‌های اجتماعی سنندج ویژه نوجوانان محلات حاشیه‌نشین شهر و اجرای مسابقات قرآنی در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.

او برگزاری آیین تجلیل از ۱۷ خانه قرآن برتر استان در ۱۷ مراسم، برگزاری مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ و قرآئت برای نوجوانان، تجلیل از ۳۵ برگزیده مسابقات قرآنی و فضاسازی محیطی با نصب پنج بنر قرآنی در پنج میدان اصلی شهر سنندج را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعزام مبلغ ماه مبارک رمضان ماه مبارک رمضان تبلیغات اسلامی قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان

ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: با احداث ۳۴ باب مخزن از ابتدای طرح جهاد آبرسانی به روستاهای استان، ۴ هزار و ۹۵۰ مترمکعب ظرفیت برای ذخیره‌سازی آب در این مخازن ایجاد شده است.

محمد فرهاد امروز شنبه ۸ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در قالب ۳۴ باب مخزن در طرح جهاد آبرسانی به روستاهای کردستان، ایجاد شد.

وی افزود: همچنین در قالب این طرح، تاکنون ۲۵۰ کیلومتر خط انتقال آب، ۱۱۱ کیلومتر شبکه توزیع آب، ۲۰ باب ایستگاه پمپاژ، حفر و تجهیز ۸ حلقه چاه و بهسازی ۴ دهنه چشمه در روستاهای مشمول این طرح اجرا شده است.

مدیرعامل آبفا کردستان خاطرنشان کرد: طرح جهاد آبرسانی به روستاهای استان به منظور محرومیت‌زدایی و رفع تنش آبی روستاهای استان با اعتبار ۵۲۸ میلیارد تومان و برای ۱۶۹ روستا از ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز شده و در حال حاضر ۴۸.۶ درصد پیشرفت دارد.

فرهاد تصریح کرد: این طرح ۶۷ هزار نفر از جمعیت روستایی استان را زیر پوشش قرار خواهد داد و با اتمام آن شاخص بهره‌مندی جمعیت روستایی از آب شرب بهداشتی و سالم به صورت پایدار از ۸۰ درصد به ۸۶ درصد ارتقاء خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود: پس از اتمام طرح فعلی جهاد آبرسانی، قرارداد دوم نیز برای ۱۲۰ روستای دیگر استان با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال و در صورت تأمین اعتبار آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان