Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان رئیس ستاد انتخابات کردستان گفت: در ایستگاه اول تایید صلاحیت داوطلبان شوراهای شهرها در هیات‌های اجرایی، صلاحیت بیش از ۹۳ درصد داوطلبان تایید شد.

محمد ابراهیم زارعی امروز(26 فروردین ماه)  در جمع خبرنگاران در این خصوص اظهار کرد: صلاحیت 72 داوطلب در ۳۲ شهر ۱۰ شهرستان از سوی هیات های اجرایی رد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقدمات قانونی انتخابات ششمین دوره شوراهای شهرها در استان کردستان، با حضور یک هزار و ۴۷ نفر شامل ۹۲۲ مرد و ۱۲۵ زن در جریان است.

زارعی بیشترین شمار رد صلاحیت‌ها را مربوط به شهرهای شهرستان مریوان عنوان کرد و گفت: ۱۷ نفر از ۱۴۱ داوطلب معادل ۱۲ درصد داوطلبان ثبت نام شده این شهرستان، رد صلاحیت شده‌اند.

 وی بیان کرد: در شهرستان دیواندره، صلاحیت تنها یک داوطلب از ۸۸ داوطلب شهرهای این شهرستان تأیید نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان، ذکر کرد: بعد از شهرستان مریوان در شهرستان سقز ۱۵ داوطلب و در شهرستان قروه ۱۱ داوطلب نتوانسته‌اند از نظر هیأت های اجرایی صلاحیت حضور در رقابت‌های انتخابات ششمین دوره شوراهای شهرهای خود را کسب کنند.

 به گفته وی، صلاحیت داوطلبان بر اساس مستندات قانونی اعلام شده از سوی مراجع قانونی تأیید و یا رد شده است.

 زارعی افزود: در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهرها، صلاحیت ۶ داوطلب در شهرستان سنندج، ۶ داوطلب در شهرستان کامیاران، ۵ داوطلب در شهرستان بیجار، ۵ داوطلب در شهرستان بانه، ۴ داوطلب در شهرستان سروآباد و ۲ داوطلب در شهرستان دهگلان تأیید نشده است.

 زارعی خاطرنشان کرد: در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهرها، در شهرهای شهرستان‌های بانه ۸۲ نفر، بیجار ۱۵۷ نفر، دهگلان ۳۴ نفر، دیواندره ۸۸ نفر، سروآباد ۳۶ نفر، سقز ۱۲۵ نفر، سنندج ۲۰۷ نفر، قروه ۱۱۵ نفر، کامیاران ۶۲ نفر و مریوان ۱۴۱ نفر ثبت نام کرده‌اند.

 رییس ستاد انتخابات کردستان تصریح کرد: داوطلبان رد صلاحیت شده چنانچه به اظهارنظر هیأت های اجرایی انتقاد و یا اعتراضی دارند می‌توانند شکایت خود را به هیأت های نظارت برای رسیدگی بیشتر ارسال کنند.

 شایان ذکر است، بر اساس تقویم انتخابات شوراها، صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهرها در مرحله هیات های نظارت تا تاریخ 6 اردیبهشت بررسی و اعلام می‌شود و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهرها همزمان با انتخابات ریاست جمهوری، در تاریخ ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات استانی اجتماعی انتخابات شوراهای شهرها داوطلب در شهرستان صلاحیت داوطلبان ششمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۸۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری

فردا نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در سراسر کشور آغاز می‌شود و بیش از یک میلیون داوطلب در سراسر کشور برای ورود به دانشگاه با یکدیگر رقابت می‌کنند؛ در استان همدان هم ۲۳ هزار و ۸۸۰ نفر در این رقابت شرکت می‌کنند.

نوبت اول آزمون سراسری در ۱۵ حوزه امتحانی استان همدان برگزار می‌شود و ۶۲ درصد داوطلبان را خانم‌ها و ۳۷ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

ضرورت حفظ آرامش در آستانه آزمون سراسری

آنچه در این ساعات پایانی مهم است کنترل استرس و راه‌های غلبه بر آن است؛ به گفته مشاوران، داوطلبان در این ساعات پایانی درباره آزمون صحبت نکنند و یکی از نکاتی که دانش آموزان در روز پیش از آزمون لازم است رعایت کنند این است که از مطالعه مطلب جدید اجتناب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • شهرهای مختلف چگونه با امواج گرمایی مبارزه می‌کنند؟
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • نوبت اول آزمون سراسری آغاز شد/رقابت ۲۶ هزار داوطلب در کردستان
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در سمنان
  • شرکت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • شرکت ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • شهرهایی که درختان را اولویت قرار دادند