Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@15:30:24 GMT

رئیس فدراسیون جهانی در اسکواش به ایران می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۸۹۲۹

رئیس فدراسیون جهانی در اسکواش به ایران می‌آید

زینا ولدریج رییس جدید فدراسیون جهانی اسکواش به دعوت مسعود سلیمانی پاسخ داد و در تیرماه سالجاری برای ملاقات مقامات عالیرتبه ورزش ایران به کشورمان سفر می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکواش زینا ولدریج رییس جدید فدراسیون جهانی اسکواش به دعوت مسعود سلیمانی پاسخ داد و در تیرماه سالجاری برای ملاقات مقامات عالیرتبه ورزش ایران به کشورمان سفر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سفر که در نیمه اول تیرماه خواهد بود وی با مقامات عالی ورزش ایران  و با رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ملاقات و از اردوهای ملی اسکواش و از روند رشد اسکواش در کشورمان در سال های اخیر و مرکز ملی اسکواش انقلاب برای اعطای میزبانی جهانی اسکواش بازدید خواهد کرد.

تاکنون غالبا بازدید و سفرهای مسولان جهانی همراه با رویدادهای بزرگ و اجلاس ها در کشورها بوده است و این حضور بدلیل ارتباط بسیار خوب فدراسیون ایران در جریان انتخابات سال گذشته تعیین رییس فدراسیون جهانی رخ داد که برکات آن متوجه رشد بیشتر اسکواش کشورمان خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب 2 مدال نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از 19 سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از 13 سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از 17 سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی 19 سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • عزم جدی مقامات ایران و ازبکستان برای توسعه همکاری‌های فرهنگی
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها