Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ"غلام محمد قهستانی" فرمانده انتظامی تربت جام گفت: کارکنان انتظامی ایست و بازرسی شهید عزتی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک شدند.

او افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو تعداد ۴ هزار و ۴۰۰ عدد قرص غیرمجاز و ۵۶ عدد انواع اقلام دندانپزشکی قاچاق که اسناد و مدارک گمرکی نداشت را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی تربت جام ادامه داد: برابر بررسی‌های کارشناسی اولیه ارزش ریالی محموله کشف شده، ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است و متهم با دستور مقام قضائی برای سیر مراحل قانونی تحویل کارآگاهان پلیس آگاهی شد.

سرهنگ غلام محمد قهستانی کشفیات به دست آمده را کالا‌های سلامت محور و تهدیدی برای سلامت فردی و اجتماعی عنوان کرد و بیان کرد: شهروندان فهیم و قانون مدار در این رابطه همکاری شایسته و مطلوبی با پلیس دارند که این احساس مسئولیت برای برقراری نظم و امنیت شایسته تقدیر و تشکر است.


انتهای پیام//ز. ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقلام دندانپزشکی قاچاق گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان جاسک از یک چهار دیواری در یکی از روستا‌های منطقه جگین، ۲۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

وی ارزش سوخت کشف شده را بنابر نظر کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرده و افزود: با توجه به شناسایی متهمان، پیگیری برای دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست