Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دکتر محمدرضا خدایی معاون آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، به توضیح در مورد شیوه نامه دوره مشاهده گری و فرم جدید ترفیع پایه اعضای هیات علمی پرداخت.

وی در باره شیوه نامه دوره مشاهده گری گفت: هدف این شیوه نامه همگرایی دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم و دانشگاه های زیرمجموعه وزارت بهداشت است و با تفاهم نامه منعقده در این خصوص که به امضای معاونان آموزشی و پژوهشی دو وزارتخانه علوم و بهداشت (چهار امضاء) رسیده است، سه شیوه نامه به همه دانشگاه ها ابلاغ شده است که یکی از آن شیوه نامه ها، شیوه نامه دوره مشاهده گری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در همین راستا، به همکاری آموزشی و پژوهشی میان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با دانشگاه تربیت مدرس اشاره کرد که این همکاری از دو طرف، مورد استقبال قرار گرفته و بزودی منجر به عقد تفاهم نامه خواهد شد.

دکتر حمیدرضا خرم خورشید معاون تحقیقات دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در تاکید بر اجرای این شیوه نامه، هدف همگرایی دانشگاه های تحت پوشش دو وزارتخانه علوم و بهداشت را بسیار ارزشمند و راهگشا در بسیاری از تحقیقات کشوری دانست.

وی افزود: براساس میزان همکاری های بین دو مجموعه، اعتبارات خاص این بخش نیز به معاونت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه های تحت پوشش وزارت بهداشت تعلق می گیرد.

 همچنین با طرح فرم جدید ترفیع پایه اعضای هیات علمی دانشگاه، از سوی معاون آموزشی دانشگاه و توضیحات وی در این باره، اعضای هیات رئیسه نظرها و پیشنهادهای مختلف در این خصوص ارائه دادند.

دکتر حمیدرضا خانکه رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با اشاره به اولویت موضوع کووید در فعالیت های پژوهشی و بویژه با مسئولیت دانشگاه در رصدخانه اجتماعی کووید ۱۹، گفت: فعالیت اعضای هیات علمی در موضوع کووید می تواند امتیاز خاص در ترفیع پایه یک سال آینده آنان داشته باشد و در فرم جدید، موضوعات روز بگونه ای لحاظ شود تا همکاران هیات علمی از مزایای آن در این بخش بهره مند شوند.

پس از تصویب کلیات مربوط به فرم جدید ترفیع پایه اعضای هیات علمی، دکتر مهرداد فرخی معاون توسعه مدیریت دانشگاه، گزارشی از تشکیل دبیرخانه رصدخانه اجتماعی کووید ۱۹ ارائه داد و گفت: صدور احکام مدیران گروه ها و مراکز تحقیقاتی حوزه سلامت اجتماعی دانشگاه، برخی از اعضای هیات علمی حوزه اجتماعی چهار دانشگاه تهران، شهید بهشتی، علامه طباطبایی و الزهرا و مراکز علمی و اجرایی مختلف که مرتبط با سلامت اجتماعی فعالیت می کنند، برای عضویت در دبیرخانه و یا کمیته کشوری این رصدخانه، در حال پیگیری است.

کد خبر 5189890

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی همکاری علمی اعضای هیات علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان خارجی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی وام دانشجویی دانشجویان آزمون استخدامی ویروس کرونا معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران صندوق رفاه دانشجویان سازمان سنجش دانشگاه صنعتی امیرکبیر خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اعضای هیات علمی ترفیع پایه شیوه نامه فرم جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،محمدعلی زلفی‌گل روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حاشیه گفتگو با برخی دانشجویان دانشگاه یاسوج در محوطه این دانشگاه در جمع خبرنگاران افزود: اساتید چشم و چراغ دانشگاه و جامعه هستند که همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

وی اظهارکرد: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آنها نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند و یک سری قوانین و مقررات وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برایش پیش نمی‌آید.

زلفی گل تصریح کرد: برای نمونه یک عضو هیات علمی باید نظم کلاس، اداری و حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، چنانچه یک عضو هیات علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود.

وی ادامه داد: به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیات‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

وزیر علوم بیان کرد: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند و بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند، خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند/ هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی نبوده است
  • وزیر علوم: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد