Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@16:02:33 GMT

پروژه مسکن مهر پاوه تا پایان خردادماه تکمیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۹۱۵۴

پروژه مسکن مهر پاوه تا پایان خردادماه تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهرداد سالاری امروز در حاشیه نشست شورای مسکن استان اظهار داشت: پروژه مسکن مهر پاوه مدت‌ها متوقف بود ولی با تلاش‌های بسیاری انجام شد تاکنون تعداد ۱۹۲ واحد تحویل متقاضیان شده و ۱۰۰ واحد دیگر نیز آماده تحویل است. همچنین بر اساس برنامه تدوین شده این پروژه تا پایان خردادماه تکمیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

وی در ادامه به پروژه های اقدام ملی اشاره کرد و گفت: 17 هزار واحد مسکونی در قالب پروژه های اقدام ملی در سطح استان کرمانشاه ساخته می شود که 5 هزار واحد آن متعلق به بنیاد شهید و ایثارگران است که عملیات اجرایی بخشی از این واحدها شروع شده و پروژه های واقع در شهرک ظفر و دولت آباد نیز پس از تصویب طرح به زودی آغاز می شود.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه ادامه داد: عملیات اجرایی طرح های اقدام ملی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و شهرداری، شروع شده است و پیرامون رفع برخی مشکلات زیرساختی آن در حوزه آب و برق در جلسه امروز تصمیم گیری شد.

وی افزود: اجرایی شدن این مصوبات را نیز با دقت پیگیری می کنیم تا تعهداتی که به مردم داده شده، در زمان مقرر عملیاتی شود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن مهر کرمانشاه شهید واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان

استاندار کردستان گفت: تعهد دولت در استان برای ساخت مسکن ملی در کردستان ۳۶هزار واحد است که تاکنون ۲۶هزار واحد آن تأمین شده و کار در مراحل مختلف در حال اجراست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش‌ازظهر امروز، چهارشنبه، در بازدید از پروژه‌های مسکن‌ ملی شهر سنندج که با حضور برخی از اعضای شورای مسکن استان  صورت گرفت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با سطح کشور، طرح مسکن ملی در استان کردستان نیز در حال اجراست و دولت تعهد دارد که پایه‌گذاری، تأمین زمین و ساخت‌وساز 36 هزار واحد را در استان انجام دهد.

وی گفت: از این میزان تا امروز بیش از 26 هزار واحد تأمین زمین صورت گرفته و کار در مراحل مختلف در حال اجراست.

استاندار کردستان تصریح کرد: امیدواریم با توجه تدابیر اتخاذ‌شده و مصوبات شورای‌عالی شهرسازی، تا دو ماه آینده بیش از تعهد 36هزارواحدی را که داریم تأمین زمین خواهد شد.

وی با وعده اینکه "سعی در تأمین زمین مابقی مازاد تقاضاها را داریم."، افزود: در شهرهایی مثل سقز علاوه بر اینکه زمین کل مورد نیاز‌ تعهدشده، تأمین شده است، اکنون در حال پیگیری تعهدات و نیاز‌های مازاد آن هستیم.

زارعی‌کوشا ضمن تأکید بر لزوم هماهنگی بیشتر میان دستگاه‌های متولی در اجرای پروژه مسکن ملی عنوان کرد: باید از فصل عمرانی محدود استان برای تسریع و پیشبرد کارها نهایت استفاده را داشته باشیم.

استاندار کردستان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل معطلی پروژه‌ها، وجود معارضان است که بخشی از آن‌ها با همکاری دستگاه قضا، رفع و مالکیت پروژه‌ها تثبیت شد، امیدواریم به‌زودی موضوعات حقوقی به‌طور کامل برطرف شود و شاهد تسریع اجرای پروژه‌ها باشیم.

به گزارش تسنیم، پروژه 520واحدی سنندج اولین پروژه بازدیدشده توسط استاندار کردستان و هیئت همراه بود. پروژه‌های دیمن با 160 واحد، بارین 120 واحد و بفران 240 واحد در این سایت قرار دارند.

انتهای پیام/486/+

دیگر خبرها

  • گردنه تته در محور پاوه به مریوان مسدود است
  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود