Web Analytics Made Easy - Statcounter

میقانی مسئول جهادگران بسیج دانشجویی استان، گفت: پس از تکمیل ظرفیت سه بیمارستان در اراک و درخواست رئیس دانشگاه علوم پزشکی از بسیج دانشجویی، سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی با ۷۲ تخت بیمارستانی، جهت پذیرش بیماران کرونایی تجهیز و راه اندازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدصادق میقانی جهادگر عرصه سلامت و مسئول جهادگران بسیج دانشجویی استان در گفتگو با دیار آفتاب، با اشاره به تجهیز سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی جهت پذیرش بیماران کرونا مثبت، گفت: این اتفاق پس از پر شدن سه بیمارستان امیرالمومنین(ع)، امیرکبیر، ولیعصر(عج) و با درخواست ریاست دانشگاه علوم پزشکی اراک از بسیج دانشجویی این دانشگاه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دکتر جمالیان یکشنبه شب-۲۲فرودین ماه- از بسیج دانشجویی دانشگاه درخواست راه اندازی این مرکز را داشت که به همت نیروهای بسیج دانشجویی و جهادگران عرصه سلامت، پس از چهار روز، این مرکز با ۷۲ تخت بیمارستانی راه اندازی شد و پیش بینی می شود از امروز پنجشنبه پذیرای بیماران کرونا مثبت باشیم.

مسئول جهادگران بسیج دانشجویی استان گفت: تقریبا می توان گفت سالن ورزشی دانشگاه به یک بخش بیمارستانی تبدیل شده و هر امکانی در بخش بیمارستانی وجود دارد، اینجا تدارک دیده شده است. از دستگاه اکسیژن ساز، تا داروهای مورد نیاز و هر چه یک بیمار کرونایی نیاز داشته باشد در اینجا فراهم است.

میقانی تصریح کرد: پیش از این درخواست، این سالن ورزشی نقاهتگاه بیماران کرونایی بود و افرادی که می بایست دوران نقاهت خود را طی کنند به اینجا می آمدند که از امروز، پذیرای بیماران کرونایی هستیم.

مسئول قرارگاه جهادی مهاجر، اضافه کرد: تخت های مورد نیاز جهت پذیرش بیماران را ارتش استان کمک کرده ولی بقیه تجهیزات را بسیج دانشجویی و با هماهنگی های صورت گرفته آماده کرده است.

وی با بیان اینکه کلیه نیروهایی که در این بخش خدمت می کنند را جهادگران عرصه سلامت تشکیل می دهند، گفت: سپاه استان هفت نیروی خود را به اینجا اختصاص داد و بقیه نیروها را جهادگران و دانشجویان بسیجی که قبلا در سانتر کرونا خدمت می کردند، تشکیل می دهند.

گزارش تصویری| آماده سازی سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی جهت پذیرش بیماران کرونا مثبت

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: جهت پذیرش بیماران کرونا سالن ورزشی دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی بیماران کرونایی بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، روانپزشکی، زنان و زایمان، متخصص تغذیه، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی، با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان،با بیان اینکه ارائه ی خدمات تخصصی در مناطق محروم وظیفه ی همه ما است،گفت:این اقدام جهادی در راستای انتقال خدمات تخصصی از سطح شهرها و مراکز بیمارستانی استان به مناطق کم برخوردار روستایی وبرای گرامیداشت هفته سلامت انجام شد و ارائه ی اینگونه خدمات، نیز تداوم دارد.

 دکتر بهرام دلفان افزود:در این اقدام جهادی علاوه بر ارائه ی خدمات تخصصی و ویزیت رایگان، خدمات رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه، روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت و خدمات داروخانه ای ارائه می شود. 

دیگر خبرها

  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان