Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی یکی از مسائلی است که در سراسر دنیا به آن تاکید می‌شود، برخی از قوانین وجود دارند که در همه جا ثابت است و مردم نیز ملزم به رعایت آن‌ها هستند. در اقدامی جالب، اما کشور چین شتر‌ها را نیز به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ملزم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات چینی اولین چراغ اختصاصی تردد شترها در جهان را در وسط بیابانی در کوه مینگچا در دون هوانگ گانسو چین نصب کرده اند. یکی از روزنامه‌های این گفت که هدف از این کار این است که گله داران شتر با ترتیب و منظم، طبق پیاده رو‌ها، خطوط ماشین و تقاطع‌ها، به جهات مختلف هدایت شوند. تصاویری از این چراغ در اینترنت منتشر شده که شتر‌ها با قرمز شدن چراغ می‌ایستند و دوباره که سبز شد به راه خود ادامه می‌دهند.

در گزارشی که در این روزنامه چاپ شده، عنوان شده که ایده خلاقانه تهیه چراغ راهنمایی و رانندگی علاوه بر بهبود و تسهیل ترافیک، جاذبه گردشگری جدیدی را نیز در این منطقه ایجاد کرده، جایی که گردشگران می‌توانند نحوه احترام شتر به قوانین راهنمایی و رانندگی را از نزدیک ببینند.

بیشتر بخوانید

خرید با شتر از فروشگاه لوازم بهداشتی و آرایشی!

در ادامه تصاویری از این صحرا و چراغ راهنمایی و رانندگی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شتر شتر سواری چراغ راهنمایی و رانندگی حیوانات اهلی راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ شور خودروهای کلاسیک (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • راهنمایی برای نگهداری و تمیزکاری آسیاب قهوه در منزل
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • موزه قجری در کاخ مخصوص
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • راهنمایی مدیریت مالی بهتر در «دخل و خرج»
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • چراغ شور خودروهای کلاسیک (فیلم)