Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا: سخنگوی نیروهای مسلح یمن صبح امروز، پنج‌شنبه اعلام کرد، نیروهای موشکی و پهپادی در حمله‌ای مشترک با ۱۱ موشک و پهپاد شرکت آرامکو و آتشبارهای پاتریوت و اهدافی حساس در جیزان واقع در جنوب عربستان را هدف قرار دادند.
به گزارش سایت شبکه المسیره، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن مورد حمایت انصارالله در رشته توییت‌هایی نوشت: هدف گرفتن شرکت آرامکو و اهداف دیگر با هفت موشک از نوع سعیر و بدر انجام گرفت که به لطف خدا با دقت به اهداف مورد نظر اصابت کردند و آتش‌سوزی گسترده‌ای در شرکت آرامکو به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در ادامه تاکید کرد: انبارهای تسلیحاتی و پایگاه‌های پاتریوت با هفت پهپاد از نوع صماد ۳ و قاصف ۲K با دقت هدف قرار گرفتند.
سریع خاطرنشان کرد: این هدف گیری در واکنش به تجاوزات دشمن، ادامه محاصره و جرایم ادامه دار است که آخرین آن روز گذشته در صعده روی داد.
او تصریح کرد: در صورت ادامه حملات، تجاوزات و محاصره‌ دشمن علیه کشورمان به نظام سعودی وعده عملیات گسترده‌تر و بزرگ‌تر را می‌دهیم.
این در حالی است که خبرگزاری واس به نقل از سخنگوی ائتلاف سعودی مدعی شده، نیروهای دفاع هوایی چهار پهپاد و پنج موشک بالستیک انصارالله به سمت شهر جیزان را رهگیری کرده‌اند. برچسب ها: یمن

منبع: خرداد

کلیدواژه: یمن شرکت آرامکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله پهپادی و موشکی به یک کشتی اسرائیلی در خلیج عدن و همچنین حملات موشکی به بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن خبر داد که کشتی اسرائیلی «MSC Darwin» در خلیج عدن با تعدادی موشک و پهپاد مورد هدف ارتش یمن قرار گرفته است.

به نوشته وبگاه شبکه المسیره، یحیی سریع همچنین گفت که یگان موشکی ارتش یمن تعدادی موشک بالستیک و کروز به سمت اهداف رژیم اشغالگر اسرائیل در بندر ایلات (ام الرشراش) واقع در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

او گفت که نیروهای مسلح یمن با ممانعت از کشتیرانی اسرائیل یا کشتی‌هایی که به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت می‌کنند به حمایت از مردم فلسطین ادامه می‌دهد.

یحیی سریع تأکید کرد که عملیات نیروهای مسلح یمن جز با توقف تجاوزات رژیم اشغالگر و محاصره غزه متوقف نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت