Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرشید فلاح روز پنجشنبه به رسانه‌ها ابراز داشت: از این تعداد، ۱۰ عنوان فعالیت در شهرستان سمنان، ۲۰ عنوان در شهرستان شاهرود، ۱۴ عنوان در دامغان، ۹ عنوان در آرادان، هفت عنوان در شهرستان میامی، ۶ عنوان در گرمسار، پنج عنوان در سرخه و چهار عنوان در شهرستان مهدیشهر اجرا می شود.

وی هدف از برگزاری این برنامه ها را استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان و توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و معنوی در جامعه بیان کرد و افزود: با توجه به شرایط جامعه از نظر شیوع ویروس کرونا این فعالیت ها و برنامه ها با استفاده از بستر فضای مجازی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: تفسیر و قرائت روزانه یک جزء قرآن کریم، ارائه سخنرانی های تربیتی و دینی ویژه مادران قرآن آموزان تحت پوشش و برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی در فضای مجازی از جمله مهمترین برنامه های فرهنگی، هنری و دینی ویژه ماه مبارک رمضان در این استان است.

فلاح افزود: با توجه به اینکه موسسه برگزار کننده هر برنامه متفاوت است، نحوه مشارکت مردم در هر برنامه به صورت مجزا از طریق تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به آدرس "www.semnan.farhang.gov.ir" به اطلاع شهروندان می‌رسد.

در استان سمنان بیش از ۵۰ موسسه قرآن و عترت زیر پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت دارند.

برچسب‌ها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان سمنان ماه رمضان قرآن کریم مطالعات قرآنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان سمنان ماه رمضان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان سمنان ماه رمضان قرآن کریم مطالعات قرآنی اخبار کنکور فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۹۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از «رضا رویگری»

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، محمدمهدی اسماعیلی در این عیادت که سه شنبه شب ۱۸ اردیبهشت ماه انجام شد، با حضور در منزل این بازیگر پیشکسوت، جویای وضعیت او شد.

محمود شالویی رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی و سید مجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق هنر، وزیر فرهنگ را در این بازدید همراهی کردند.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خوانَد | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت و برنامه محفل که در شب‌های ‌ماه رمضان پخش می‌شد را نگاه کرد!
  • راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی ـ هنری هنرمندان
  • ماجرای دیدار وزیر ارشاد و رضا رویگری
  • ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در آذربایجان غربی اجرا شده است
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی
  • عیادت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از «رضا رویگری»
  • ۵۰ برنامه فرهنگی، امدادی و آموزشی در دشتی اجرا می شود
  • اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
  • سمنان میزبان جشنواره «تاسکا» شد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی