Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@04:58:21 GMT

برنامه‌های رمضانی آستان مقدس حضرت عباس(ع)

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۹۵۵۸

برنامه‌های رمضانی آستان مقدس حضرت عباس(ع)

بخش امور دینی در آستان مقدس حضرت عباس(ع) از برگزاری برنامه ها و فعالیت های فرهنگی، دینی و آموزشی در طول ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، بخش امور دینی در آستان مقدس حضرت عباس(ع) درباره برنامه های رمضانی اعلام کرد: برنامه رمضانی این آستان در طول ماه مبارک رمضان شامل فعالیت های فرهنگی، ارشادی، دینی متناسب با فضای معنوی این ماه پرفضلیت با رعایت پروتکل های بهداشتی و سلامتی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«شیخ عادل الوکیل» معاون رئیس این بخش گفت: این بخش هرساله برنامه رمضانی بزرگی را آماده می کند، اما برای دومین سال متوالی به دلیل پیامدهای بیماری کرونا، برنامه های ما قسمت های سودمند و پرمغز محدود شده است.

 

الوکیل افزود: این برنامه ها جنبه های متعدد از جمله فقهی، عقیدتی، ارشادی، آموزشی دارد. علاوه براین، مراسم هایی نیز در این ماه به مناسبت میلاد امام حسن(ع) و شهادت امیرالمومنین(ع) و شبهای قدر برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: برخی از فعالیت ها به صورت حضوری با رعایت شرایط بهداشتی و پیشگیرانه لازم برگزار خواهد شد. برخی از فعالیت مانند برنامه های فقهی و آموزشی درباره ماه مبارک رمضان نیز به صورت مجازی برگزار می شود.

 

الوکیل افزود: برنامه پاسخ به استفتاءات شرعی به صورت مستقیم و الکترونیکی یا تلفنی از طریق شماره های (009647706020688) و (009647803857576) انجاام می شود.

 

هدف از تهیه این برنامه ها بهره مندی از فیوضات این ماه پرفضلیت و برپایی عبادت و دعا برای خروج از مشکلات و مقبولیت اعمال انجام می شود.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: آستان مقدس حضرت عباس ویروس کرونا ماه رمضان برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۹۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛مدیر دفتر فرهنگی دینی شرکت آب و فاضلاب کاشان در آیین رونمایی از این کتاب گفت: در این کتاب به بررسی ۵۰ آیه قرآن که از کلمه آب استفاده شده پرداخته و تلاش شده با استناد به آیات قرآن برای حل مشکلات محیط زیستی راهکار ارائه کند.
سید محمد مسافری افزود: بسیاری از نظریه‌های مدیریتی را می‌توان از کلام امیرمومنان (ع) استخراج کرد و این موضوع مستلزم تلاش دانش آموختگان حوزوی و دانشگاهی است.
وی گفت: این کتاب در قالب ۱۴۰ صفحه با تیراژ ۵۰۰ در انتشارات مرسل به چاپ رسیده است.
مسافری افزود: محمد علی خرمی نویسنده این اثر از دانش آموختگان حوزه و دانشگاه است که به سبب فعالیت‌های پژوهشی و آگاهی از موضوعات حوزه آب توانسته اثر کم نظیری را خلق کند که امیدواریم مورد استفاده جامعه دینی و دانشگاهی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود