Web Analytics Made Easy - Statcounter

تزریق واکسن کرونا شرکت "مودرنا" به کادر درمان در تورنتو کانادا/ رویترز نوشتن نام کشته شدگان سیاه پوست در اثر تیراندازی پلیس آمریکا روی پرچم این کشور در جریان اعتراضات ضدنژادپرستی در شهر بروکلین در ایالت مینه سوتا/ رویترز ایستگاه مترو سنگاپور/ رویترز شلوغی شهر بندری "مونشیگانی" بنگلادش پیش از آغاز اعمال منع تردد و محدودیت های کرونایی/ رویترز حمل یک سبد بزرگ حاوی مایحتاج اصلی در جریان تظاهرات علیه وضعیت معیشت و دستمزدهای پایین در شهر بوینوس آیرس آرژانتین/ رویترز "جاستین ترودو" نخست وزیر کانادا در حال عزیمت برای حضور در یک کنفرانس درباره نحوه مدیریت بحران کرونا در شهر اوتاوا/ رویترز نماز جماعت در مسجدی در شهر کوالالامپور مالزی در نخستین روز ماه رمضان/ رویترز تظاهرات اعضا و حامیان حزب اسلامگرای " تحریک لبیک" پاکستان در اعتراض به دستگیری رهبرشان در شهر لاهور پاکستان/ رویترز و خبرگزاری فرانسه مسابقات بین المللی دوچرخه سواری در آنتالیا ترکیه/ خبرگزاری آناتولی جشنواره آیینی "کامب ملا" هندوها در شهر هاریدوار هند/ EPA فعالیت آتشفشان کوه "مِراپی" در جزیره "یوگیاکارتا" اندونزی/ خبرگزاری فرانسه تظاهرات بر ضد کودتای نظامی ارتش در شهر "ماندالای" میانمار/ EPA بردن هدایایی برای تقدیم به معبد در جریان جشنواره آیینی هندوها در شهر "چنای" هند/ خبرگزاری فرانسه یک معبد بودایی در شهر بانکوک تایلند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از مردم تایلند به این معبد می آیند و معتقدند با خوابیدن در تابوت ها بدی ها از آنها دور شده و آینده شان خوب می شود./ EPA بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از واکسیناسیون کرونا تا آغاز ماه رمضان لینک کوتاه: asriran.com/003Gme

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۹۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین اخبار از اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنگ غزه

تظاهراتهای دانشجویان حامی فلسطین در چندین دانشگاه در ایالات متحده آمریکا در اعتراض به جنگ غزه و سیاستهای کاخ سفید در این زمینه همچنان ادامه دارد.

به گزارش مشرق، تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاههای آمریکا همچنان ادامه دارد و شب گذشته پلیس در داخل دانشگاه اوهایو در مقابل دانشجویان به زور متوسل شد.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که پلیس با استفاده از زور دانشجویان معترض و حامی فلسطین را بازداشت می‌کند و از آنها می‌خواهد که محوطه را ترک کنند.

علیرغم ویدئوها و تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی، دانشگاه ایالتی اوهایو هرگونه دستگیری معترضان و دستور به متفرق شدن آنها را رد کرده است.

روز پنجشنبه پلیس در «بوستون» و لس‌آنجلس» نیز گزارش داد اقدام به دستگیری تظاهرات‌کنندگان در دانشگاه‌های این شهرها کرده‌اند. دست‌کم یک دانشگاه هم اعلام کرد که محوطه خود را بسته و حضور در آن را ممنوع اعلام کرده است.

روز چهارشنبه تظاهرات‌ها در محوطه دست‌کم دو دانشگاه به درگیری تظاهرات‌کنندگان با پلیس منجر شد. یک دانشگاه هم محوطه خود را تا آخر هفته به حالت تعطیل درآورد.

دانشجویان خواستار آن هستند که دانشگاه‌ها همکاری خود را با هر شرکتی که در پیشبرد عملیات‌های نظامی اسرائیل در غزه نقش دارد قطع کنند.

طبق گزارش سی‌ان‌ان تظاهرات‌ها در بسیاری از دانشگاه‌ها توسط ائتلافی از گروه‌های دانشجویی سازمان‌دهی شده‌اند.

این گروه‌ها تا حد زیادی مستقل از هم عمل می‌کنند اگرچه برخی از دانشجویان می‌گویند تظاهرات‌ها در دیگر دانشگاه‌ها الهام‌بخش آنها بوده است.

دانشگاه کلمبیا که اعتراضات از این دانشگاه آغاز شد پنج شنبه به وقت محلی اعلام کرد که در مذاکرات با دانشجویان در پردیس منهتن پیشرفتهایی حاصل شده است.

علیرغم تصاویر منتشر شده از بازداشت دهها دانشجو این دانشگاه گزارشها درباره فراخواندن پلیس به دانشگاه از پنج شنبه شب تا جمعه را رد کرده است.

دانشگاه کالیفرنیا نیز تحت فشار دانشجویان حامی فلسطین و افکار عمومی اعلام کرده که اطراف محل تحصن معترضان موانع فلزی قرار داده تا امنیت آنها را تامین کند.

پیش از این گزارشهایی از بازداشت در دیگر دانشگاههای آمریکا از جمله در تگزاس و کالیفرنیای جنوبی نیز منتشر شده بود.

دانشگاه ایندیانا نیز امروز اعلام کرد که پلیس این ایالت ۳۳ نفر را به دلیل ممانعت از جمع کردن چادرهای معترضان بازداشت کرده است.

دانشجویان برای تحصن شبانه روزی اقدام به برپا کردن چادر در محوطه‌های برخی دانشگاهها کرده‌اند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • دانشجویان فرانسه به دنبال گسترش تظاهرات ضد صهیونیست
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند+ عکس
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند
  • خیزش جنبش اصیل دانشجویی در آمریکا
  • آخرین اخبار از اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنگ غزه
  • برخورد پلیس فرانسه با شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدصهیونیستی
  • دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسراییلی دانشگاه های آمریکا تا اوضاع غزه