Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@07:53:43 GMT

صلاحیت ۹۳ درصد از داوطلبان شوراهای کردستان تایید شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۹۶۸۱

صلاحیت ۹۳ درصد از داوطلبان شوراهای کردستان تایید شد

معاون سیاسی، امنیتی استانداری کردستان گفت: صلاحیت ۹۳ درصد از داوطلبان شوراخای شهرهای کردستان تایید شد.

به گزاش خبرگزاری شبستان در کردستان، محمد ابراهیم زارعی امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های جمعی استان اظهار کرد: جمع‌بندی عملکرد هیات‌های اجرایی ششمین دوره شوراهای شهرها نشان می‌دهد که در جریان بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای شهرهای کردستان، صلاحیت بیش از 93 درصد داوطلبان ثبت نام شده در استان تایید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه هیات‌های اجرایی صلاحیت 72 داوطلب در 32 شهر و 10 شهرستان کردستان را تایید نکرده‌اند، بیان کرد: مقدمات قانونی انتخابات ششمین دوره شورهای شهرها در استان کردستان با حضور یک‌هزار و 47 نفر شامل 922 مرد و 125 زن در جریان است.

 

وی خاطرنشان کرد: بیشترین شمار رد صلاحیت‌ها در شهرهای مریوان ثبت شده و در شهرهای این شهرستان ۱۷ نفر از ۱۴۱ داوطلب معادل ۱۲ درصد داوطلبات ثبت نام شده این شهرستان، رد صلاحیت شده‌اند.

 

رئیس ستاد انتخابات کردستان با بیان اینکه در دیواندره صلاحیت تنها یک داوطلب از ۸۸ داوطلب شهرهای استان تایید شده است، اضافه کرد: بعد از مریوان در شهرهای شهرستان سقز ۱۵ داوطلب و در شهرهای شهرستان قروه نیز ۱۱ داوطلب از نظر هیات اجرایی صلاحیت نتوانتستند حضور در رقابت انتخابات ششمین دوره شوراهای شهرهای خود را کسب کنند.

 

زارعی عنوان کرد: صلاحیت داوطلبان براساس مستندات قانونی اعلام شده از سوی مراجع قانونی تایید و یا رد شده است و در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهرها، صلاحیت ۶ داوطلب در شهرهای شهرستان سنندج، ۶ داوطلب شهرهای شهرستان کامیاران و ۵ داوطلب در شهرهای شهرستان بیجار تایید نشد.

 

وی افزود: ۴ داوطلب در سروآباد و ۲ داوطلب در شهرهای شهرستان دهگلان نیز تایید صلاحیت نشدند.

 

معاون سیاسی، امنیتی استانداری کردستان اعلام کرد: در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهرها، در شهرهای بانه ۸۲ نفر، بیجار ۱۵۷ نفر، دهگلان ۳۴ نفر، دیواندره ۸۸ نفر، سروآباد ۳۶ نفر، سقز ۱۲۵ نفر، سنندج ۲۰۷ نفر، قروه ۱۱۵ نفر، کامیاران ۶۲ نفر و مریوان ۱۴۱ نفر ثبت نام کرده‌اند.

 

زارعی گفت: داوطلبان رد صلاحیت شده چنانچه به اظهارنظر هیأت‌های اجرایی انتقاد و یا اعتراضی دارند می‌توانند شکایت خود را به هیأت های نظارت برای رسیدگی بیشتر ارسال کنند.

 

شایان ذکر است، بر اساس تقویم انتخابات شوراها، صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهرها در مرحله هیات های نظارت تا تاریخ 6 اردیبهشت بررسی و اعلام می‌شود و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهرها همزمان با انتخابات ریاست جمهوری، در تاریخ ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

 

 

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: تایید صلاحیت شورای شهر کردستان انتخابات شوراهای شهرها شهرهای شهرستان صلاحیت داوطلبان ششمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۹۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود

ایسنا/قم سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد استان قم گفت: پنج هزار و ۹۲۶ نفر در استان قم در این آزمون ثبت نام کردند که ۷۳ درصد خانم و ۲۷ درصد آقا هستند.

محمد رستمی، سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد استان قم، در گفت‌وگویی خبری با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی، گفت: پنج هزار و ۹۲۶ نفر در استان قم در این آزمون ثبت نام کردند که ۷۳ درصد خانم و ۲۷ درصد آقا هستند.

وی افزود: این آزمون در ۲ حوزه امتحانی صبح روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور در استان قم برگزار می‌شود.

رستمی با بیان اینکه در حوزه امتحانی دانشگاه قم ۵ هزار و ۱۱۵ داوطلب با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، ادامه داد: از این تعداد ۳ هزار و ۵۰۱ داوطلب خانم و یک هزار و ۶۱۴ داوطلب آقا هستند.

وی یادآور شد: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی در حوزه‌ امتحانی دانشگاه حضرت معصومه(س) نیز با حضور ۸۱۱ داوطلب خانم برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد استان قم، گفت: این آزمون به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش براساس معیارهای صلاحیت و شایستگی‌های مرتبط با احراز شغل معلمی، ضوابط عمومی و اختصاصی جهت استخدام پیمانی مشاغل کیفیت‌بخشی برگزار می‌شود؛ این مشاغل شامل مربی امور تربیت بدنی و سلامت، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور وزارت آموزش و پرورش است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور/ حدود ۱۲ درصد داوطلبان غایب بودند
  • فوت ۱۱ نفر کارگر در کردستان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی