Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@19:38:24 GMT

حذف آزمایشی نمایش لایک در فیس بوک

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۹۶۸۴

حذف آزمایشی نمایش لایک در فیس بوک

فیس بوک قصد دارد در آزمایشی به کاربران بیشتری اجازه دهد مشاهده تعداد لایک ها در پست های خود یا دیگران را پنهان کنند.

این شبکه اجتماعی که شرکت مادر اپلیکیشن اشتراک گذاری اینستاگرام است، مخفی کردن لایک ها در اینستاگرام را در چندین کشور از جمله کانادا، برزیل، استرالیا، ایرلند، ایتالیا و ژاپن آزمایش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون این شرکت اعلام کرد آزمایش مذکور را در اینستاگرام ظرف هفته های آینده به سطح جهانی گسترش می دهد و اجرای اقدام مشابه در سایت اصلی فیس بوک را در آینده بررسی خواهد کرد.

فیس بوک اعلام کرد این آزمایش را برای درک بهتر این که آیا حذف مشاهده تعداد لایک ها فشار روانی مربوط به ارسال پست در اینستاگرام را کاهش می دهد، آغاز کرده است و تاکنون نتایج مختلفی به همراه داشته است. در حالی که برخی از کاربران از این اقدام استقبال کرده اند اما سایرین خواهان مشاهده تعداد لایک ها برای بررسی میزان محبوبیت پست ها بوده اند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، فیس بوک در واکنش به این انتقادها که پلتفرم هایش سلامت روانی کاربران را ضعیف می کند، سال ها سرگرم آزمایش برای کاهش امکان مشاهده تعداد لایک ها بوده است. کاربران فیس بوک همچنان تعداد لایک ها را معیاری برای محبوبیت در فضای آنلاین می دانند.

بلومبرگ نیوز در گزارش جداگانه دیگری خبر داد فیس بوک در خصوص درز اطلاعات شخصی بیش از ۵۳۰ میلیون کاربر این شبکه اجتماعی، با تحقیقات رسمی کمیسیون حفاظت از دیتای ایرلند روبروست که رگولاتور حریم خصوصی ناظر اصلی بر این شرکت در اتحادیه اروپا به شمار می رود. اطلاعات شخصی ۵۳۳ میلیون کاربر فیس بوک شامل شماره تلفن و نشانی ایمیل اخیرا در یک وب سایت هکری منتشر شده است.

فیس بوک در بیانیه ای اعلام کرد که این اطلاعات قدیمی بوده و اولین بار در سال ۲۰۱۹ بر اثر نقص یکی از ابزارهای این شبکه اجتماعی درز پیدا کردند. این شرکت همکاری کامل خود با تحقیقات مقامات ایرلندی را اعلام کرده است./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مشاهده تعداد لایک ها فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۹۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون مجدد برای کنکوری‌های «زیرکوه» ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: «به اطلاع داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی می‌رساند، با توجه به وقوع سیل در این شهرستان و مسدود شدن مسیر تردد داوطلبان در روز برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی (صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)، مقرر شد برای مساعدت با این داوطلبان مجدداً از آنها در روز جمعه به‌تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در همان حوزه امتحانی قبلی (شهرستان زیرکوه) با شرایط و ضوابط آزمون اصلی، آزمون مجدد بعمل آید.

کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و فرآیند آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه به‌تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ شروع خواهد شد.

همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی شهرستان زیرکوه (اعم از حاضر یا غایب) می‌توانند در آزمون مجدد شرکت کنند.

آن دسته از داوطلبانی که در آزمون پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ حاضر جلسه آزمون در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی بودند در صورت شرکت در آزمون مجدد، آزمون قبلی آنان (روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) باطل شده و نتیجه آزمون مجدد به‌تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای آنها ملاک عمل قرار خواهد گرفت.»

به گزارش مهر، به دلیل وقوع سیل در استان خراسان جنوبی حدود ۶۰ داوطلب از آزمون صبح پنجشنبه در گروه های آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ جا ماندند.

دکتر پورعباس رییس سازمان سنجش تاکید کرده بود: با هماهنگی دولت، آزمون اختصاصی برای این گروه را در دو هفته آینده برگزار می کنیم. این موضوع به این افراد اطلاع رسانی می شود و داوطلبان آمادگی خود را تا دو هفته آینده حفظ کنند.

کد خبر 6093502

دیگر خبرها

  • برگزاری کنکور برای داوطلبان سیل‌زده ۲۱ اردیبهشت ماه
  • آزمون مجدد برای کنکوری‌های «زیرکوه» ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • شبکه‌های اجتماعی یا ماشین‌های معتادساز
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • کشت آزمایشی جو قصیل در قم به برداشت رسید
  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه
  • نمایش توانمندی‌های استان کرمان در ایران اکسپو ۲۰۲۴