Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:50:43 GMT

دستگیری ۳ آدم ربا در عملیات پلیس استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۹۷۸۷

دستگیری ۳ آدم ربا در عملیات پلیس استان مرکزی

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، حسن مفخمی شهرستانی گفت: در چند روز قبل، شخصی تبعه افغان با ارائه برگه مرجوعه ای از مرجع قضائی، شکایتی از آدم ربایی فرزند ۱۲ ساله‌اش را مطرح کرد.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده از فرد شاکی، مشخص شد که در اسفندماه سال گذشته، افرادی ناشناس پسر بچه ۱۲ ساله‌اش را در یکی از ایالت‌های افغانستان ربوده و به کشور ایران آورده‌اند و برای آزادی او مبلغ پنج میلیارد تومان درخواست کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با برآوردهای انجام شده و احتمال حضور آدم ربایان در استان مرکزی، بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

مفخمی شهرستانی تصریح کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، آدم ربایان که از ورود پلیس به این موضوع مطلع شده بودند، بلافاصله پسربچه ربوده شده را آزاد کردند که با پیگیری پلیس، وی صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، پیگیری پرونده با جدیت از سوی پلیس دنبال و سرانجام مشخص شد که آدم ربایان در یک کوره آجرپزی در اطراف شهرستان اراک مشغول به کار هستند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: با شناسایی محل حضور این افراد، تیمی از کارآگاهان پلیس به محل اعزام شدند و در عملیات غافلگیرانه، هر سه فرد آدم ربا دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی استان دلالت شدند.

مفخمی شهرستانی خاطر نشان کرد: در مراحل بازجویی‌های انجام شده، دستگیرشدگان به آدم ربایی با هدف دریافت پول از خانواده پسربچه اعتراف کردند که با تکمیل تحقیقات پلیس، پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد و آدم ربایان نیز با دستور قضائی روانه زندان شدند.

کد خبر 5189935

منبع: مهر

کلیدواژه: افغانستان نیروی انتظامی استان مرکزی آدم ربایی اراک ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 اردبیل محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی شهرستان کرج استان مرکزی آدم ربایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله گمشده به آغوش مادرش خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اردیبهشت‌ماه امسال، زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، پسر بچه‌ 3 ساله‌ام هنگامی که در کوچه‌مان واقع در خیابان مختاری بازی می‌کرده به صورت ناگهانی ناپدید شده، از اهالی محل تحقیق کردم و آنها مدعی بودند که فرزندم توسط یک زن و مرد موتورسوار ربوده شده است؛ لطفاً کمک کنید.

وی افزود: بنا بر حساسیت موضوع، تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم برای تحقیقات میدانی پای در کوچه مورد نظر گذاشتند و دوربین‌های زیادی را برای شناسایی مسیر تردد این پسربچه هدف بازبینی قرار دادند.

گودرزی گفت: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات متوجه شدند که پسر بچه به سمت میدان راه‌آهن رفته و از آنجا ناپدید شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه مشخص شد، زن جوانی این پسربچه گمشده را در حوالی میدان راه‌آهن پیدا کره و او را به نزدیک‌ترین کلانتری تحویل داده است.

گودرزی با بیان اینکه هیچگونه آدم‌ربایی در این پرونده صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: پسر بچه 3 ساله با تلاش‌های بی‌وقفه کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • استقبال مازندرانی ها از طرح « نور» مطلوب است/ دستگیری تعداد اندک