Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@21:53:57 GMT

پیام کنایه آمیز پدر هالند برای منچسترسیتی

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۰۲۴۵

پیام کنایه آمیز پدر هالند برای منچسترسیتی

آلفی هالند، پدر ارلینگ هالند، پس از حذف دورتموند از لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی توئیت قابل تاملی را به اشتراک گذاشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اگرچه منچسترسیتی در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر دورتموند کاملاً نمایش برتری را از خود ارائه داد و شایسته صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا بود اما برخی مسائل داوری در این دو مسابقه باعث ایجاد جنجال های زیادی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی رفت دو تیم سیتی و دورتموند که در اتحاد برگزار شد، گل به نظر کاملا سالم جو بلینگهام توسط داور بازی مردود اعلام شد؛ گلی که می توانست به طور کلی شرایط را تغییر دهد. جنجال داوری در مسابقه برگشت دو تیم نیز تکرار شد و شب گذشته یک پنالتی بحث برانگیز برای منچسترسیتی اعلام شد؛ هنگامی که دورتموند با یک گل از حریف خود پیش بود، داور برخورد توپ به دست امره جان را پنالتی تشخیص داد؛ تصمیمی که با اعتراض شدید دورتموندی‌ها نیز همراه بود. در همین راستا آلفی هالند، پدر ستاره نروژی دورتموند یعنی ارلینگ هالند، نیز به جمع معترضان داوری مسابقه شب گذشته و البته دیدار رفت پیوسته است.

پدر هالند بعد از پایان مسابقه دیشب توئیتی به اشتراک گذاشت و نوشت:

” آفرین سیتی، تبریک اما برخی تصمیمات عجیب و غریب داوری در در دو بازی رفت و برگشت وجود داشت. برای‌تان در مراحل بعدی بهترین ها را آرزو می کنم.”

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آلفی هالند ارلینگ هالند پدر ارلینگ هالند لیگ قهرمانان اروپا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی مهدی طارمی تیم ملی ایران تراکتورسازی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه

به گزارش ورزش ‌سه ، پیام نیازمند در آخرین دیدار سال ۱۴۰۲ سپاهان برابر گل گهر بود که به دلیل شکستگی از ناحیه استخوان پا مجبور به ترک زمین شد.

در ابتدا تصور نمی‌شد که مصدومیت نیازمند چندان جدی باشد و در فهرست تیم ملی هم قرار گرفت، اما پس از اینکه این سنگربان شانس حضور در ۲ بازی برابر ترکمنستان را در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ از دست داد مشخص شد که وضعیت مصدومیت او پیچیده‌تر و طولانی‌تر خواهد بود.

در شروع سال جدید سپاهان دیدارهای بسیار سخت و فشرده‌ای را در پیش داشت، اما پیام نیازمند بهبود نیافته بود و به همین دلیل حضور در ۵ مسابقه این تیم را که به ترتیب مقابل تیم‌های تراکتور، صنعت نفت آبادان، نساجی‌ مازندران، ذوب آهن و ملوان بندر انزلی بود را از دست داد.

نیازمند اما سرانجام پس از نزدیک به یک ماه و نیم غیبت بار دیگر به ترکیب سپاهان بازگشته و در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی باز هم مرد مطمئن سنگر تیمش خواهد بود و در ترکیب اصلی قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • همسر تیاگو سیلوا و واکنش کنایه‌آمیز پس از تحقیر چلسی به دست آرسنال! / عکس