Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@05:57:13 GMT

تعداد قربانیان کرونا در روسیه از ۱۰۴ هزار نفر گذشت

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۰۲۹۰

تعداد قربانیان کرونا در روسیه از ۱۰۴ هزار نفر گذشت

در حالی‌که تعداد کل مبتلایان به عفونت کووید-۱۹ در روسیه به ۴ میلیون و ۶۷۵ نفر رسیده، بیش از ۴ میلیون و ۳۰۱ هزار بیمار بهبود یافته، حدود ۲۶۹ هزار نفر تحت درمان هستند و بیش از ۱۰۴ هزار نفر نیز جان باختند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»،ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه، امروز (پنج‌شنبه) گزارش داد که تعداد موارد تأیید شده ازعفونت کووید-19 در این کشور با افزایش  8 هزار و 944 مورد جدید آلودگی طی یک روز گذشته، به 4 میلیون و 675 هزار و 153 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این اطلاعات، بیشترین موارد جدید آلودگی به ویروس کرونا طی 24 ساعت اخیر، دو هزار و 455 مورد در شهر مسکو، 719 مورد در شهر سن‌پترزبورگ، 565 مورد در منطقه مسکو، 240 مورد در منطقه راستوف و 211 مورد نیز در منطقه نیژنی نوگوراد شناسایی شده است.

ضمن اینکه، تعداد بیماران فعال، یعنی افرادی که به دلیل ابتلا به کووید-19 همچنان تحت درمان هستند، به 261 هزار و 307 نفر کاهش یافته است.

این ستاد یادآور شد که تعداد شهروندان روس معالجه شده از بیماری کووید-19 طی روز گذشته 10 هزار و 225 نفر افزایش یافته و بطور کلی به 4 میلیون و 301 هزار و 448 نفر رسیده است. سهم بیماران درمان شده در روسیه از 2 درصد کل افراد مبتلا بیشتر شده است.

بیشترین موارد بهبود بیماران در روسیه به ترتیب: یک هزار و 944 بیمار در شهر مسکو، یک هزار و 456 بیمار در شهر سن‌پترزبورگ، 489 بیمار در منطقه مسکو و 266 نفر هم در منطقه نیژنی نوگوراد گزارش شده است.

علاوه بر این، تعداد مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا در روسیه طی روز گذشته 398 مورد افزایش یافت. در مجموع تاکنون 104 هزار و 398 بیمار در اثر این عفونت جان خود را از دست داده‌اند. میزان تقریبی موارد فوت بیماران کرونایی به 2.23 درصد افزایش یافته است.

طبق اطلاعات منتشره، بیشترین موارد مرگ بیماران مبتلا به کرونا به ترتیب - 59 مورد در شهر مسکو، 28 مورد در منطقه راستوف، 27 مورد در شهر سن‌پترزبورگ و 15 مورد در منطقه نیژنی نوگوراد گزارش شده است.

وضعیت شیوع کرونا در روسیه باثبات و رو به کاهش است4 میلیون و 240 هزار بیمار مبتلا به کرونا در روسیه بهبود یافته‌اندشمار مبتلایان به کرونا در روسیه به 4 میلیون و 600 هزار می‌رسد

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار روسیه ویروس کرونا اخبار روسیه کرونا در روسیه مورد در منطقه مورد در شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپاد های اوکراین به ۲ انبار نفت روسیه

منابع خبری اوکراین می‌گویند در حملات شبانه پهپادهای این کشور، ۲ انبار نفت روسیه هدف قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، یک منبع اطلاعاتی اوکراین گفت: پهپادهای ارسال شده توسط سرویس امنیتی اوکراین در یک حمله شبانه به ۲ انبار نفت متعلق به شرکت روزنفت در منطقه اسمولنسک روسیه حمله کردند.

این منبع گفت که این انبارها حاوی ۲۶هزار متر مکعب سوخت بودند که با این حمله آتش گرفته و بسیاری از کارکنان این انبارها تخلیه شدند.

به گفته این منبع خبری، نیروهای اوکراینی اعلام کرده اند که قصد دارند به حملات خود علیه زیرساخت‌های نظامی و لجستیکی که سوخت ارتش روسیه در اوکراین را تامین می‌کنند، ادامه دهند.

مقامات منطقه ای روسیه پیشتر گفته بودند که پس از این حمله پهپادی، آتش سوزی در این تاسیسات رخ داده است.

واسیلی آنوخین، فرماندار منطقه اسمولنسک در بیانیه‌ای در پیام رسان تلگرام گفت که این حمله تلفاتی نداشته است.

با ورود جنگ اوکراین به سومین سال خود، این کشور به طور فزاینده ای بر هدف قرار دادن تاسیسات نفت و گاز روسیه با پهپادهای دوربرد متمرکز شده است.

کی‌یف، با وجود درخواست‌های متحدانش برای توقف حملات به منظور جلوگیری از اقدام تلافی جویانه روسیه و افزایش قیمت جهانی نفت، پالایشگاه‌های نفت را اهدافی مشروع می‌داند.

طبق ادعای خبرگزاری رویترز، تا پایان ماه مارس، حدود ۱۴ درصد از ظرفیت اولیه پالایش نفت روسیه توسط حملات پهپادهای اوکراینی از بین رفته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • درباره رابطه ایران با گرجستان و ارمنستان!
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است
  • پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس
  • حمله پهپاد های اوکراین به ۲ انبار نفت روسیه
  • تعداد قربانیان جنگ غزه از ۳۴ هزار نفر گذشت
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم