Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، همه ساله در ماه مبارک رمضان به همت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علی‌ها جشنواره روزه اولی‌ها ویژه دختران و پسران روزه اولی استان قم در حرم حضرت معصومه سلام الله علی‌ها برگزار می‌شد.

امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این جشنواره برای نخستین بار به صورت گسترده در بستر فضای مجازی با بهره‌مندی از صفحه اختصاصی «شده ام ۹ ساله» در پیام رسان ایتا و شاد برای دختران روزه‌اولی سراسر ایران اسلامی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختران روزه اولی با عضویت در کانال شاد و ایتای شده ام ۹ ساله می‌توانند در این مراسم جشن شرکت کنند.

همچنین کانال مجازی شده ام ۹ساله در ایتا و شاد هم زمان با ماه مبارک رمضان رنگ بوی رمضانی به خود گرفته و برنامه‌های فرهنگی و معارفی متناسب با ماه مبارک رمضان و ترتیل خوانی قرآن کریم از طریق این کانال برای دختران روزه اولی منتشر می‌شود.

دختران روزه اولی با مراجعه به نشانی اینترنتی@shodeam۹saleh می‌توانند در کانال شده ام ۹ ساله عضو شده و از برنامه‌های رمضانی این کاِنال استفاده کرده و در ضیافت رمضانی رواق کودک و نوجوان آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علی‌ها برای روزه اولی‌ها شرکت کنند.

گفتنی است: برنامه‌های کانال شده ام ۹ ساله هم زمان با ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۱ آغاز شده و پس از افطار ادامه می‌یابد تا دختران روزه اولی بتوانند در طول روز زمان بیشتری را برای استراحت داشته و پس از آن بعد از مراسم افطار در برنامه‌های فرهنگی و معارفی رواق کودک و نوجوان آستان مقدس حضرت معصومه که به همت کارشناسان امور فرهنگی خواهران برای آن‌ها تدوین و تولید شده شرکت کرده و حضور یابند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزه اولی ها فضای مجازی حرم حضرت معصومه آستان مقدس حضرت معصومه حضرت معصومه سلام الله دختران روزه اولی ماه مبارک رمضان شده ام ۹ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان ویژه امپراطور ژاپن به یک زن کابینه روحانی رسید

 به گزارش تابناک، جماران نوشت: تسو کادا تاماکی سفیر ژاپن در مراسمى نشان امپراطور را به خاطر اقدامات موثر معصومه ابتکار در عرصه بین المللی و تقویت روابط دوستی بین دو کشور اهدا کرد. 

تسو کادا تاماکی گفت: عالیجناب امپراطور ژاپن این نشان را برای قدردانی از نقش شما در تقویت روابط دوستی بین ایران و ژاپن اعطا نموده‌اند.

معصومه ابتکار گفت: پذیرش "نشان خورشید تابان" برای من افتخاری بزرگ است. از امپراطور ژاپن و همه کسانی که در این زمینه موثر بوده اند، همینطور سفارت ژاپن تشکر می کنم. 

دیگر خبرها

  • نشان ویژه امپراطور ژاپن به یک زن کابینه روحانی رسید
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد
  • جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند
  • جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند تا هنر بیاموزند
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • عکسی از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی /هدیه ای ویژه برای نوه امام (ره)
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور