Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@15:20:59 GMT

آیا برای اسکار فرهادی ۲۵ میلیون دلار هزینه شد؟

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۰۴۶۴

آیا برای اسکار فرهادی ۲۵ میلیون دلار هزینه شد؟

‍‍‍‍‍‍

در رابطه با آقای اصغر فرهادی صحبت‌هایی شده بود که برای فیلم «جدایی» از ایران لابی شده بود که اعضای آکادمی اسکار با آن آشنا شوند، برای خیلی‌ها سئوال بود و برخی آن را شوخی و دوروغ توصیف کردند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - درباره کسب نخستین اسکار اصغر فرهادی همچنان بحث‌های مختلفی در رسانه‌های مطرح می‌شود. شبکه فارسی زبان طپش در یکی از برنامه‌ای با عنوان فستیوال از زوایای مختلفی به کسب جایزه اسکار پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«علیرضا امیرقاسمی»مجری این شبکه که با اهالی سینمای ایران رابطه بسیار صمیمانه‌ای دارد و پخش و نمایش فیلم‌های ایرانی را در لس آنجلس دنبال می‌کند در برنامه فستیوال با «مژگان گمرکی» روابط عمومی کمپانی‌های پارامونت، فاکس قرن بیستم، برادران وارنر درباره حواشی جایزه اسکار گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید:

دروغی که «اصغر فرهادی» به همسرش گفت +فیلم

امیرقاسمی در این برنامه گفت: در رابطه با آقای اصغر فرهادی صحبت‌هایی شده بود که برای فیلم «جدایی» از ایران لابی شده بود که اعضای آکادمی اسکار با آن آشنا شوند، برای خیلی‌ها سئوال بود و برخی آن را شوخی و دورغ توصیف کردند، اما این مسئله واقعیت داشت، واقعا برای فرهادی این لابی صورت گرفته بود و این یک امر عادی است، مثلا قبل از اسکار، گلدن گلوب و ... در صفحات مجلات ورایتی، هالیوود ریپورتر و و بیلبوردها  آنرا تبلیغ کردند و تا به اعضای آکادمی یادآوری شود،این فیلمی است که به آن جایزه داده شود. زمانی که سید گنس، آلفرد وودارد، آنت بنینگ به ایران رفتند فیلم درباره الی به آن‌ها نشان داده شد و اصغر فرهادی را به آنان معرفی کردند، آن زمان دادن جایزه برای الی دیر بود و جایزه را به جدایی دادند.

در ادامه این صحبت مژگان کمرگی گفت: برتقریبا به طور متوسط برای فیلم‌های مهم ۲۵ میلیون دلار بودجه تبلیغات اختصاص می‌دهند و صحبت‌های شما را دربرمی‌گیرد. امیرقاسمی به طرح ادعای رقم تبلیغاتی واکنش نشان داد و گفت: این مسئله را که مطرح می‌کنید تمام فیلمسازان ایران توی سر خودشان می‌زنند و می‌گویند ۲۵ میلیون دلار در ذهن ما جانشده است و فیلمی با این هزینه تاکنون نساخته‌ایم  چه برسد به اینکه ۲۵ میلیون دلار هزینه تبلیغات آن باشد.

گمرکی در ادامه اشاره کرد: این تبلیغات بسیار گسترده است، در فستیوال‌ها چقدر هزینه‌بر است و تمام عوامل فیلم را برده‌اند، سکنی داده‌اند و این معادل هزینه یک تولید است. تبلیغ برای اسکار یا حضور در یک فستیوال مثل ساختن یک فیلم به صورت دوباره است با همان عوامل.

در ادامه این مجری این برنامه با پیش کشیدن مسئله سیاسی‌ بودن اسکار گفت: زمانی فیلم آرگو ساخته شد و جایزه بهترین فیلم را می‌خواستند بده میشل اوباما جایزه این فیلم را اعلام کرد. ما افراد بسیار معروفی داریم که با رفتن به مراسم اسکار مخالفت کردند، یا رفته رفته جداشان را جدا کردند، مثل وودی آلن که به اسکار نمی‌رود، با اینکه خود آلن یهودی است، صحبت‌هایی می‌شود که قدرت اسکار و قدرت آکادمی رو یهودی آمریکا در دست دارند و هالیوود را یهودیان آمریکا اداره می‌کنند، به خاطر همین یکسری از افراد دور هم جمع‌ می‌شوند برای همدیگر نوشابه باز می‌کنند و به یکدیگر جایزه می‌دهند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا آکادمی اسکار جایزه اسکار امریکا لس آنجلس میشل اوباما لس آنجلس فیلم آرگو وودی آلن یهودیان آمریکا علیرضا امیر قاسمی اصغرفرهادی ۲۵ میلیون دلار اصغر فرهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA

بامداد امروز در مسابقات پلی‌آف بسکتبال NBA تیم لس‌آنجلس لیکرز در ورزشگاه کریپتو آرنا به مصاف دنور ناگتس رفت و با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۱۲ شکست خورد.

محمدرضا گلزار با حضور در محل برگزاری این مسابقه، از نزدیک تماشاگر بازی بود و تصویری هم از خودش به اشتراک گذاشت. از تصاویر منتشر شده مشخص است که گلزار در بخش VIP استادیوم نشسته است. در ورزشگاه‌های بسکتبال مخصوصا در NBA نزدیکترین جایگاه به زمین بازی و پشت نیمکت تیم‌ها گران‌ترین قیمت را دارند.

این تصویر نشان می‌دهد که محمدرضا گلزار تقریباً پشتِ نیمکت لیکرز و جایی که لبرون جیمز حضور دارد، نشسته است. بلیت‌های این جایگاه بستگی به اهمیت بازی دارد، اما برای این بازی تا حدود ۱۹۹۵ دلار (حدود ۱۲۵ میلیون تومان با نرخ دلار امروز) رسیده است.

در بازی‌های بعدی پلی‌آف همین جایگاه احتمالاً تا ۱۵ هزار دلار هم خواهد رسید.

 

tags # محمدرضا گلزار سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • مرسدس‌بنزهایی که در خیابان می‌بینید، چقدر خرج نگهداری دارند؟
  • اسلحه واجب‌تر از نان شب؛ رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی
  • رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی در سطج جهانی
  • اینفوگرافیک| هزینه‌های نظامی جهان در سال ۲۰۲۳
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • تغییرات آب و هوایی چگونه زندگی متولدین ۲۰۲۴ را تحت تاثیر قرار خواهد داد؟