Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@10:33:11 GMT

تکثیر یک قطعه فیل‌ماهی پرورشی در گلستان و چند خبر کوتاه

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۰۶۰۴

تکثیر یک قطعه فیل‌ماهی پرورشی در گلستان و چند خبر کوتاه

رییس اداره امور مراتع و بیابان اداره کل منابع طبیعی گلستان از اختصاص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای اقدامات مشارکتی در مراتع استان در سال گذشته خبر داد و گفت که اجرای ۹۰۰ هکتار بوته کاری، ۲۰۰ هکتار ذخیره نزولات،۴۰۰ هکتار کاشت گیاهان دارویی از جمله این اقدامات بود.

**

با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در گلستان، نمازجمعه این هفته ۲۷ فروردین ماه فقط در گمیشان و مراه تپه که در وضعیت زرد شیوع این ویروس قرار دارند اقامه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلستان ۲۰ پایگاه نماز جمعه دارد.

**

مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: پارسال هزار و ۵۰۰ تن شیر گاو میش در گلستان تولید شد که این رقم نسبت به سال ماقبل ۱۵ درصد بیشتر شد.

**

محمدمهدی سلمان‌زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) گلستان گفت که به مناسبت ماه رمضان و در راستای مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان بنیاد احسان، هزار بسته معیشتی بین  خانواده‌های نیازمند زندانیان استان توزیع شد.

**

رییس مرکز تکثیر و حفاظت از ذخایر ماهیان خاویاری شهید مرجانی گلستان گفت: امسال برای نخستین بار تکثیر یک قطعه فیل‌ماهی پرورشی در این مرکز انجام شد که از این ماهی پنج کیلوگرم تخم سیال و ۵۵ هزار قطعه لارو به دست آمد.

**

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: پارسال افزون بر ۵۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق اعتباری هنر به اعضای آن در استان پرداخت شد.

برچسب‌ها استان گلستان پرورش ماهی مراتع معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یگان حفاظت سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان پرورش ماهی مراتع استان گلستان پرورش ماهی مراتع معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یگان حفاظت سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری گلستان اخبار کنکور گلستان گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ۲۸ هزار زائر ایرانی در حج امسال شرکت می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیأت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: از امروز آغاز نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را داریم و این نمایشگاه در ۱۵۰ هزار متر برگزار می‌شود و بیش از ۲۵ کشور حضور فعال دارند. ناشران اصلی در نمایشگاه حضور دارند. امکان تفرج فرهنگی برای خانواده‌ها را فراهم کرده ایم.

اسماعیلی اظهار کرد: هر فرد ایرانی می‌تواند با سامانه مربوطه، با تخفیف خرید کند و رایگان دریافت کند. نزدیک به دو میلیون نفر از این طریق تاکنون کتاب‌های خود را دریافت کرده اند که امسال هم این اتفاق خواهد افتاد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به موسم حج با بیان اینکه ۲۷ اعزام برای حج انجام می‌شود، گفت: ۲۸ هزار زائر ایرانی در حج امسال شرکت می‌کنند و حجاج ما با همان رویکردی که رهبری فرمودند، در این مراسم شرکت خواهند کرد و حج را به صحنه برائت از طواغیت تبدیل می‌کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان تشکیل شد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ۲۸ هزار زائر ایرانی در حج امسال شرکت می‌کنند
  • به دنبال توسعه تماشاخانه سنگلج هستیم/ تهاتر با شهرداری
  • ماجرای دیدار وزیر ارشاد و رضا رویگری
  • عیادت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از «رضا رویگری»
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • آغاز برداشت گُل گاوزبان در گلستان
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان‌غربی ییلاقی است
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است