Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

سختی کار و بازنشستگی رانندگان

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما بزرگواران

خواهشا در خصوص بازنشستگی و سختی کار رانندگان خودروهای سنگین و پایه یک که سال های سال ، شب و روز دوری از خانه و خانواده در جاده های کشور مشغول خدمت رسانی بودن دنبال راه حل و فکر چاره باشین

عمری از این بنده های خدا می گذره ولی نه زندگی کردن رو متوجه می شن و نه بزرگ شدن بچه ها شون را تازه با این همه شب بیداری بازنشستگی شون هنوز با ۳۰ سال داره انجام می شه

خواهشا پیگیری کنید

رسیدگی به کارنامه سبز های استخدامی آموزش و پرورش

با عرض سلام و خسته نباشید

لطفا صدای ما دانشجویان مظلومی که با هزار تلاش و امید هرسال آزمون استخدامی می دهیم و رد می شیم رو به جایی برسونید

این انصاف نیست که کمبود معلم و نیرو دارند ولی کارنامه سبزها و قبول شده ها رو با نمره های بالا رد می کنند و باز چندماه دیگه دوباره آزمون مجدد برگزار می کنند آن هم در این شرایط کرونایی و بد اقتصادی .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا کارنامه سبزها رواستخدام نمی کنند؟ چرا هر سال فقط ظرفیت ها کم می شود و تعداد شرکت کنندگان بیشتر می شود؟؟

لطفا به درخواست ما رسیدگی شود

بی عدالتی در حق کارنامه سبزهای رد شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما عزیزان،  خواهشمندم به مشکل ما کارنامه سبز های آموزش و پرورش که با نمره خوب کنار گذاشته شده ایم برسید و مشکل ما را به گوش مسئولین برسانید ، ما جوانان ایرانی در شرایط سخت اقتصادی و بیماری کرونا و با امید قبولی درس خواندیم ولی متاسفانه به خاطر بی عدالتی به نتیجه نرسیدیم  . با تشکر

مدرک تحصیلی

با سلام ، لطفا درمورد مدرک تحصیلی دوم فرهنگیان هم پیگیری ورسیدگی گردد تا معلمان ابتدایی که دردانشگاه فرهنگیان درحین شاغلی تحصیل ومدرک کاردانی گرفته نیز از ارتقا مدرک بهر ه مند شوند باتشکر

پیگیری زمان نهمین آزمون استخدامی آموزش وپرورش

سلام وقت بخیر لطفا اگر مقدور است زمان نهمین آزمون فراگیر استخدامی آموزش و پرورش را پیگیری کنید. زیرا می‌خواهیم در صورت برگزاری آزمون بعدی آمادگی کسب کنیم خواهش می کنم ممنون.

علت ارزانی گوشت قرمز در مشهد

متاسفانه دامداران به علت گرانی نهاده های دامی و خشکسالی که علوفه نیست مجبور به فروش دام خود هستن پس تولید زیاد نشده اشتباه نکنید دامدار توان سیر کردن شکم دامش را ندارد و به ناچار راهی بازار و در نتیجه ارزانی آن شده یعنی این ارزانی از جیب دامدار بیچاره پرداخت می شود لطفا پیگیری کنید

گروه خودروسازی سایپا

با عرض سلام در سال 98 اقدام به ثبت نام خودرو در کرمان کرده ام و در سال 99 هزینه را به طور کامل تکمیل کرده ام و در حال حاضر 1 سالو چند ماه گذشته و خودرو یی به بنده تحویل نداده اند و در صورت مراجعه می گویند با شما تماس خواهیم گرفت لطفا پیگیری کنید به کجا باید اعتراض کنم استان کرمان شهر کرمان نمایندگی اشرفگنجویی.

استعلاجی کرونا با حقوق 800 هزار تومان

کسی به فکر کارکنان شرکتی بیمارستان ها نیست

چطور ؟

تعداد زیادی از کارکنان واحدهای پشتیبانی و درمانی بیمارستان ها به صورت شرکتی مشغول به کار هستند و با حداقل دریافتی یعنی 2500 در ماه زندگی می کنند این افراد حتی در زمان ابتلا به ویروس کرونا و با علائم بیماری در محل کار خود حاضر می شوند آن هم به این دلیل که اداره عزیز و ثروتمند تامین اجتماعی در صورت استفاده از مرخصی استعلاجی حقوق ایشان را به 800 تومان کاهش می دهد حضور این پرسنل مبتلا به کرونا در محل کار باعث آلودگی بقیه همکاران نیز خواهد شد رسیدگی کنید

استخدام ۹۹

خواهش می کنم برای کارنامه سبزهای آزمون استخدامی ۹۹ کاری بکنید

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان استخدامی آموزش آزمون استخدامی آموزش و پرورش پیگیری کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟

منصور پوریان اظهار داشت: با توجه به حجم بالای واردات و افزایش جمعیت دامی تولید داخل، بازار متعادل می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، وی قیمت کنونی هر کیلو بره نر را ۲۱۵ هزار تومان و دام سنگین ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت کنونی هر کیلو گوشت گوسفندی در فروشگاه‌ها و قصابی‌ها ۵۳۰ تا ۵۵۰ هزار تومان و گوشت نر گوساله ۰ تا ۴۲۰ هزار تومان است.

پوریان ادامه داد: عرضه گسترده دام زنده موجب شده تا گوشت به قیمت واقعی خود برسد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام با بیان اینکه جمعیت دام سبک به بیش از ۷۱ میلیون راس و دام سنگین ۵.۵ میلیون راس رسیده است، افزود: با توجه به افزایش زایش دام‌ها در فصل بهار، روند جمعیت دامی افزایش می‌یابد که این مهم به نفع مصرف‌کنندگان داخلی است.

به گفته او، بنابر برنامه ریزی‌های صورت گرفته واردات روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد.

پوریان گفت: واردات و توزیع مناسب گوشت منجر به اشباع شدن بازار می‌شود که در نتیجه این امر موجب شده تا دام زیادی روی دست تولیدکننده بماند که صادرات دام سیاست مناسبی در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت محسوب می‌شود.

گفتنی است با توجه به زایش‌های زمستان و بهار امکان صادرات ۵۰۰ هزار راس دام به بازار‌های هدف وجود دارد.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • نوسان قیمتی گوشت قرمز از ۴۵۰ تا ۸۸۰ هزار تومان
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند