Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از عملکرد برخی بانک های خصوصی به علت عدم حمایت از تولید و خروج سپرده های درون استان به خارج از استان انتقاد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری در نشست استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی از تمام ظرفیت های موجود در تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری استفاده خواهد کرد، به تمامی مراجع و مدیرانی که از اجرای مقررات و نیز مصوبات قانونی مرتبط با حوزه حمایت از تولید تخطی می نمایند هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی همچنین به ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت های بانکی در امر تولید و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی اشاره و ضمن انتقاد از سهم ناچیز بانک های خصوصی در زمینه حمایت از تولید، از مدیران این بانک ها خواست تا نقش بیشتری در کمک به واحد های تولیدی به عهده بگیرند و  همچنین از خروج  سپرده های مردمی  ناشی از منابع مالی درون استان جلوگیری نمایند و حداقل تلاش کنند نا مطابق استانداردها،تعهدات و مقررات قانونی بخشی از این منابع داخل استان به ویژه در حوزه تولید و سرمایه گذاری هزینه شود.

حجت الاسلام جعفری همچنین افزود: انطباق برنامه ها و عملکرد بانک ها با سازوکارهای قانونی به ویژه بخشنامه ها و دستورالعمل های بانک مرکزی ضروری است لذا دادستان های حوزه های قضایی استان باید ضمن نظارت جدی بر این موضوع، در صورت عدم رعایت ضوابط و مقررات و نیز عدم تمکین بانکها از مصوبات ستاد استانی و نیز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، وفق مقررات و قاطعانه برخورد و تعقیب قضایی مسئولین و مدیران ذیربط را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، وی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی با انتقاد از وضعیت نابسامان در قیمت گذاری و عرضه گوشت قرمز و فراز و نشیب در تامین گوشت مرغ مورد نیاز استان، تشکیل صف های طولانی و تجمع در مقابل نانوایی ها و کمبود نان را غیر قابل قبول دانست و تاکید کرد ؛ مدیران اجرایی ذیربط باید در اسرع وقت چاره اندیشی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خراسان شمالي اقتصاد مقاومتی بانک خصوصی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیشابور گفت: تمامی شهرستان‌های استان در ۴ مرحله بصورت فصلی ارزیابی می‌شوند که شهرستان نیشابور در سه فصل رتبه اول و در یک فصل رتبه دوم و در مجموع رتبه اول ارزیابی عملکرد  را بدست آورده است.

علی مبارکی افزود: شاخص‌ها ارزیابی در حوزه‌های کاری زراعت، باغبانی، حفظ نباتات، مکانیزاسیون، امور دام و طیور، آب و خاک، روابط عمومی، ترویج و آموزش کشاورزی، امور اراضی، امور آبزی پروری، امور اداری و مالی، برنامه ریزی و امور اقتصادی و. انجام شده است.

وی گفت: مهمترین مولفه اجرای این طرح مبتنی بر اصل رقابت است که از نتایج اجرای آن توسعه نظارت‌ها بر عملکرد واحد‌های شهرستانی ونیز اجرای این طرح باعث آگاهی مدیران محترم شهرستان‌ها از وضعیت واحد‌های تحت پوشش خود در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان و استفاده در تصمیم گیری‌های مدیریتی خواهد شد که با بررسی جزء به جزء نتایج آنالیز شده، خواهند توانست نسبت به تقویت و بازنگری عملکرد واحد‌های ضعیف‌تر و نیز تشویق واحد‌های موفّق اقدام کنند.

 

دیگر خبرها

  • جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت و بانک‌های گیلان
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • اجرای سند تحول قضایی در مازندران
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرایی شود
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان