Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «نصر الشمری» سخنگوی مقاومت اسلامی «النجباء» بر پایان اشغالگری نظامیان تروریست آمریکایی در خاک عراق تأکید کرد.

مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء به نقل از الشمری گزارش داد، شناسایی و نحوه برخورد با خطر، وظیفه مردم عراق است که در تظاهرات میلیونی خود، پایان اشغالگری جنایتکارانه آمریکا را خواستار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به مسئولان آمریکا گفت که مردم عراق خواستار «پایان دخالت مرکز جاسوسی شما در بغداد هستند که آن را سفارت می‌نامید».

الشمری با بیان اینکه آمریکا هیچ توجهی به اراده ملت عراق ندارد، ادامه داد: «شما امروز با اراده میلیون‌ها عراقی و مصوبه پارلمان عراق مبنی بر خروج شما، مخالفت کردید و در زمین و هوا، حاکمیت عراق را نقض می‌کنید».

سخنگوی النجباء تداوم حضور نظامی آمریکا را بزرگترین خطری دانست که حال حاضر و آینده عراق را تهدید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا، ساختار اجتماعی عراق را هدف قرار داده است، خاطر نشان کرد، سفارت واشنگتن، عامل گسترش فساد و نابودی عراق است و تأثیر منفی بر سیاست و اقتصاد این کشور دارد.

الشمری در پایان خطاب به آمریکایی‌ها گفت: «فقط از کشور ما خارج شوید. ما خوب خواهیم بود».

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عراق النجباء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سه سال حضور درخشان در شهر ‏میلان با پیراهن روسونری، اولیویه ژیرو بالاخره به پایان کار خود در ‏این تیم رسید و به گزارش آر ام سی اسپورتس به نقل از نزدیکان ‏ستاره فرانسوی، او در پایان فصل جاری میلان را ترک کرده و برای بازی ‏در لیگ ام‌ال‌اس راهی آمریکا خواهد شد. ‏

ژیرو بعد از 17 سال بازی در بالاترین سطح فوتبال اروپا به نقطه‌ای ‏رسیده که معتقد است با توجه به سن و سالش زمان خداحافظی با ‏این قاره و بازی در آمریکا رسیده است. ستاره فرانسوی سابقه بازی در ‏تیمهای گرنوبل، تورز اف‌سی، مون‌پلیه، آرسنال و چلسی را دارد و از ‏سال 2021 با پیراهن میلان به میدان می‌رود. ‏

قرارداد ژیرو با میلان روز 30 ژوئن امسال به پایان می‌رسد و در گزارش ‏آر ام سی اسپورتس به نقل از نزدیکان او ادعا شد که ژیرو به میلان ‏اطلاع داده که قراردادش را تمدید نخواهد کرد. بر اساس این گزارش ‏سفر ژیرو به آمریکا برای بازی در یک باشگاه لیگ ام‌ال‌اس قطعی ‏است.‏

این رسانه فرانسوی اعلام کرد ژیرو با باشگاه لس‌آنجلس اف‌سی به ‏توافق رسیده و تنها امضای او پای قراردادی یک سال و نیمه باقی ‏مانده است. در قرارداد ژیرو بند تمدید اتوماتیک یک سال و نیمه هم ‏وجود دارد. ‏

ژیرو با 57 گل زده در 131 بازی ملی بهترین گلزن فوتبال ملی فرانسه ‏است. باید دید آیا ژیرو توسط دیدیه دشان به تیم ملی فرانسه دعوت ‏شده و در یورو 2024 به میدان خواهد رفت؟

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • ناقوس مرگ حضور نظامی آمریکا در ساحل
  • آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد
  • جنگ اوکراین به گورستان تسلیحات «افتخارآمیز» آمریکا تبدیل شده است
  • جنگ اوکراین به گورستان تسلیحات افتخارآمیز آمریکا تبدیل شده است
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است