Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست کمیسیون مشترک برجام که از ساعتی پیش در گرندهتل وین آغاز شده بود، دقایقی پیش پایان یافته و قرار شد گفت‌وگوهای فنی در نشست‌های کارشناسی ادامه یابد.

به گزارش ایسنا،‌ نشست‌های دو گروه کارشناسی که از هفته گذشته به طور موازی جهت رایزنی‌های فنی در دو حوزه رفع تحریم و مسائل هسته‌ای آغاز به کار کرده اند، ادامه خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج نشست های این دو گروه کارشناسی در حوزه جنبه‌های فنی  مربوط به رفع تحریم‌ها و مسائل هسته‌ای، به کمیسیون مشترک اعلام می‌شود.

در ابتدای نشست امروز کمیسیون مشترک، عراقچی رئیس هیأت ایرانی، ضمن محکوم کردن خرابکاری اخیر در تأسیسات نطنز و گلایه شدید از واکنش ضعیف کشورهای اروپایی به این حادثه، تأکید کرد که اعضای برجام باید یکصدا و بدون ملاحظات سیاسی، این اقدام را که مصداق تروریسم هسته ای و تخطی فاحش از قوانین بین‌المللی است، محکوم و تقبیح نمایند.

عراقچی تأکید کرد که هیات مذاکره کننده جمهوری اسلامی به دنبال مذاکرات فرسایشی و اتلاف وقت نیست و تأکید دارد که گفت‌وگوها در چارچوبی مشخص و در زمانی قابل قبول انجام گیرد.

رئیس هیأت ایران در خصوص آغاز غنی‌سازی 60 درصدی در کشورمان  تصریح کرد که این اقدام در چارچوب حقوق ایران ذیل بند 26 و 36 برجام و با هدف رفع برخی نیازهای کشور در حوزه پزشکی انجام گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برجام کمیسیون مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مشترک مدیرکل آژانس و رئیس سازمان انرژی اتمی (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایرنا،نشست خبری مشترک «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و «محمد اسلامی» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، ظهر سه شنبه (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) در اصفهان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ترکیه ماه آینده
  • اسلامی: اقتصاد دانش‌بنیان موجب زایش فناوری می‌شود
  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • از مذاکره در تهران تا احیای برجام در واشنگتن؟!
  • دو چالش پروژه راه آهن شلمچه-بصره؛ مین روبی و ساخت پل
  • نشست خبری مشترک مدیرکل آژانس و رئیس سازمان انرژی اتمی (عکس)
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • افشای عمدی فایل صوتی ظریف به روایت سعید لیلاز /با خرابکاری در نطنز، این سایت چند ماه از کار افتاد /ایران زمین بازی را عوض کرده است
  • اسلامی: ایران از برجام خارج نشده است/ سند راهبردی بیست ساله هسته‌ای را در دستورکار قراردادیم/ گروسی: باید شرایط را جهت بازگشت به برجام تسهیل کنیم
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان