Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک ایتالیایی ساسولو خواهان بازی در لیگ قهرمانان اروپا است.

مانوئل لوکاتلی، هافبک ایتالیایی و 23 ساله ساسولو از تابستان گذشته مورد توجه باشگاه های مطرح اروپایی قرار گرفته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال ایتالیا، مانوئل لوکاتلی، هافبک جوان باشگاه ساسولو راجع به بازیکنان مورد علاقه خود در دوران کودکی می گوید:

در دوران کودکی، آندره آ پیرلو الگوی من بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دنیله ده روسی و مارکیزیو را نیز دوست داشتم. در حال حاضر نیز تونی کروس را با توجه به عملکرد فوق العاده‌ای که دارد، تحسین می کنم.

از لوکاتلی راجع به جدایی از ساسولو و پیوستن به تیم دیگری سوال شد و او پاسخ داد:

اکنون من کاملا آماده هستم. علاقه باشگاه هایی همچون یوونتوس و اینتر به من اعتماد به نفس زیادی می دهد. رویای من بازی در رقابت های یورو و پس از آن بازی در لیگ قهرمانان اروپا است. انتقال به خارج از ایتالیا؟ این هم برای من یک انتخاب محسوب می شود اما اکنون من هیچ چیزی را رد نمی کنم.

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس طغیان ژاوی علیه مسئولان برگزار کننده لیگ قهرمانان تست کرونای فرشاد فرجی مثبت است رضا نوروزی در طرفداری: مقابل استقلال به خودم می گفتم حتما گل می زنم؛ وحشتناک پرسپولیسی ام! تیم منتخب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2020/21 از نگاه هواسکورد جانلوییجی دوناروما، موضوع بحث یوونتوس و مینو رایولا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۱۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز سه‌شنبه باید در بازی حساس دور رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید میزبانی کند. بایرن با حذف آرسنال به این مرحله صعود کرده و در انتظار شاگردان کارلو آنچلوتی است.

تیم آلمانی روز گذشته در هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با نتیجه 2-1 حریفش را از پیش رو برداشت. لئون گورتسکا امیدوار است که تیمش در این بازی بهترین عملکرد را داشته باشد.

لئون گورتسکا در مورد بازی رئال گفت: "من به بایرن مونیخ ایمان کامل دارم. ما فصل پرتلاطمی را پشت سر گذاشتیم. لیگ قهرمانان آخرین شانس ما برای کسب عنوان قهرمانی است. ما خیلی خوب آماده خواهیم شد و برنامه خوبی برای بازی خواهیم داشت
به شدت منتظر این بازی هستم. هرگز برای بایرن مقابل رئال بازی نکرده‌ام. چه چیزی بهتر از این بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؟"

بازی در برنابئو با شالکه در سال 2015؟

آن بازی، یک بازی فوق العاده بود. همچنین این لحظه برای لروی سانه، که اولین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند، لحظه درخشانی بود. هواداران حریف ما را ایستاده تشویق کردند. یک شب جادویی در برنابئو داشتیم، اگرچه در پایان کافی نبود. این بار می‌خواهم با بایرن بهتر کار کنم.

روند تیم با وجود حذف آرسنال؟

فکر می‌کنم از زمان بازی مقابل آرسنال یک چیز جدیدی در بایرن ایجاد شد. بعد از بازی می‌توانستید آن را در رختکن احساس کنید.  این می‌تواند شروع بزرگی باشد.

دیگر خبرها

  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • هاکان چالهان اوعلو گلزن‌ترین هافبک 33 سال اخیر اینتر طی یک فصل سری آ
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • ۱۰ فیلم اکشن قدیمی با قهرمانان مورد علاقه پدر‌ها؛ از جکی چان بدلکار تا ارتش یک نفره شوارتزنگر
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی