Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، فریبرز حسامی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: یک هزار و ۶۱۹ پرونده تخلفات صنفی استان در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه ایام نوروز تشکیل شد و واحد‌های متخلف ۱۲ میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان جریمه شدند.

فریبرز حسامی  افزود: در مدت زمان اجرای طرح که تا ۱۵ فروردین ادامه داشت ۲۹ هزار و ۱۹۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و خدماتی سطح استان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه صاحبان واحد‌های متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: در این مدت همچنین یک هزار و ۷۸۱ مورد تخلف از سوی واحد‌های صنفی و خدماتی استان صورت گرفته است.

حسامی افزود: بیشترین میزان بازرسی با هشت هزار و ۱۵۵ مورد مربوط به پوشاک، کیف و کفش بود که در این راستا ۴۵۳ مورد پرونده تشکیل شد و کمترین تعداد بازرسی نیز مربوط به فرآورده‌های لبنی با ۸۰ بازرسی و چهار پرونده است.

او گفت: در این مدت از فرآورده‌های لبنی، اقلام پروتئینی، میوه، شیرینی جات، آجیل و خشکبار، شکر، برنج، روغن نباتی، تایر خودرو، پوشاک، کیف و کفش، نان، روغن موتور، مواد شوینده، واحد‌های حمل و نقل شهری و آژانس ها، واحد‌های اقامتی، اماکن تفریحی و فرهنگی زیارتی و رستوران‌ها بازدید شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی و کم فروشی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت اطلاع دهند.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن واحدهای صنفی متخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده قاچاق خودرو سواری تویوتا که اقدام به تردد در معابر خارج از محدوده قانونی نموده بود در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز یکی از ادارات تعزیرات حکومتی استان گیلان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط خودرو، متهم را به پرداخت بیش از ۸۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

امینی گفت: ماموران پلیس آگاهی دایره مبارزه با قاچاق کالا وارز خودرو قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093027

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد