Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخپوشان تهرانی همچنان صاحب یکی از بهترین خطوط دفاعی در آسیا هستند

پرسپولیس و الوحده امارات در اولین هفته رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 1 بر 0 پرسپولیس به پایان رسید. سید جلال حسینی در دقیقه 40 تک گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیسی ها راه موفقیت در فوتبال ایران و آسیا را به خوبی درک کرده اند؛ آنها بهتر از هر تیم ایرانی می دانند مقابل تیم های تا دندان مسلح حریف، بهره مندی از یک خط دفاع مطمئن مهم ترین سلاح آنها برای کسب پیروزی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داشتن مدافعان با کیفیت و در کنار آن دفاع تیمی با برنامه و منظم، چند سالی می شود که نتایج فوق العاده ای را برای سرخ ها در آسیا به همراه دارد. شاگردان یحیی گل محمدی پس از پیش افتادن از حریف اماراتی خود، با ارائه یک بازی منطقی و نه دفاع مطلق، سه امتیازِ اول را به راحتی به جیب زدند حالا به فکر بازی های بعدی هستند.

شاید اگر سایر تیم های ایرانی هم مانند پرسپولیس به درک مناسبی از شرایط بازی ها و رقبای آسیایی می رسیدند، این نتایج برای آنها هم در این سال ها رقم می خورد. وقتی قرار است به مصاف تیم هایی بروید که از نظر کیفیت و توان مهره های هجومی قابل مقایسه با آنها نیستید، بدیهی است که در وهله اول باید به فکر کنترل خط آتش حریف و سپس گلزنی باشید. نکته ساده اما مهمی که پرسپولیسی ها با تمرکز روی آن بارها و بارها از سد تیم های متمول حریف گذشته اند و در سوی دیگر سایر تیم های ایرانی به دفعات شاهد باز شدن دروازه خودی و در نتیجه خداحافظی از رقابت ها بوده اند. دیدار دیشب تراکتور مقابل پاختاکور آخرین نمونه این موضوع است؛ جایی که تی تی ها با ارائه یک بازی آشفته و نامنظم در خط دفاعی پس از زدن دو گل، به راحتی پیروزی ارزشمند در قدم اول را از دست دادند.

سرخپوشان تهرانی همچنان گران ترین مهاجمان حریف را برای گلزنی به زحمت می اندازند و این نقطه قوتی است که سالهاست همراه خود دارند. شاگردان گل محمدی در دومین دیدار خود به مصاف  گوا خواهند  رفت و سرخ ها در اندیشه ثبت کلین شیتی دیگر و هموار کردن راحت صعود به مرحله حذفی خواهند بود.

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس طغیان ژاوی علیه مسئولان برگزار کننده لیگ قهرمانان تست کرونای فرشاد فرجی مثبت است رضا نوروزی در طرفداری: مقابل استقلال به خودم می گفتم حتما گل می زنم؛ وحشتناک پرسپولیسی ام! تیم منتخب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2020/21 از نگاه هواسکورد جانلوییجی دوناروما، موضوع بحث یوونتوس و مینو رایولا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: باید ببینیم در کجاها چه مشکلاتی داریم

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا پس از شکست تیمش مقابل نفت آبادان هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: بازی خوب و با فشار بالا برای ما بود. منطقی بازی می‌کردیم اما یک گل بسیار بد دریافت کردیم. البته حریف یک گل بسیار زیبا به ثمر رساند.

او اضافه کرد: به خاطر فوق العاده متراکم بازی کردن صنعت نفت تلاش کردیم از کناره‌ها کار کنیم اما در موقعیت‌سازی آنطور که باید می‌بودیم، نبودیم. نفت بیش از حد فضاها را از ما گرفته بود. در ضد حملات هم تلاش کردیم موقعیتی به حریف ندهیم.

نویدکیا در ادامه گفت: در مجموع برای ما بازی خوبی بود باید حساب شده به این بازی نگاه کنیم و فکر کنیم در کجاها چه مشکلاتی داشتیم. البته کمبود بازیکنان هم دست ما را کمی بسته بود.  در مجموع به نفت تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

دیگر خبرها

  • نویدکیا: باید ببینیم در کجاها چه مشکلاتی داریم
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط
  • پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط سخت
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • گزارش فرایدی نایت اسمکدان 3 می؛ تشویق رومن در شب سیلی خوردن کودی/ اخبار WWE