Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:12:28 GMT

بستری‌های کرونایی هرمزگان سه رقمی شد/پارسیان سیاه شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۲۳۲۰

بستری‌های کرونایی هرمزگان سه رقمی شد/پارسیان سیاه شد

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه نوروزیان عصر پنجسنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در رنگ بندی جدید اعلام شده از سوی وزارت بهداشت شهرستان پارسیان سیاه رنگ مشخص شده است، بیان داشت: بستری‌های ناشی از کرونا در استان هرمزگان بازهم سه رقمی شد و با بستری شدن ۱۱۱ بیمار جدید شمار کل بستری‌ها به ۳۸۶ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه از مجموع بستری ها، ۶۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی. یو) بستری هستند و حال ۱۲ نفر از آن‌ها وخیم است، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نیز دو نفر دیگر در استان بر اثر کرونا جان باختند و شمار کل جان باختگان در استان از آغاز شیوع کرونا تاکنون به ۱۰۸۵ نفر رسید.

وی با اشاره به اینکه اکنون شمار بیماران قرنطینه ای هرمزگان با افزایش نگران کننده‌ای به ۵۰۷۱ نفر رسیده است، اظهار کرد: شهروندان از برگزاری سفره‌های افطار دورهمی در ایام ماه مبارک رمضان خودداری کنند و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این ایام حتماً از دورهمی‌ها و افطارهای خانوادگی پرهیز کنند.

نوروزیان در پایان اضافه کرد: وضعیت بیماران بستری در بیمارستان‌ها به نحوی است که هر روز میزان بستری‌ها بسیار بیشتر از ترخیصی هاست و مجبوریم روزانه بخش‌های بستری بیشتری برای بیماران کرونایی ایجاد کنیم.

کد خبر 5190080

منبع: مهر

کلیدواژه: فاطمه نوروزیان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ویروس کرونا کرونای انگلیسی ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 اردبیل محدودیت های کرونایی مجلس شورای اسلامی اراک شهرستان کرج بستری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا،دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شامگاه چهارشنبه با اتنتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: انتشار خبر فوت این پزشک در جاسک موجب ایجاد شایعه‌ها و نگرانی‌هایی بین رسانه‌های رسمی و غیررسمی، مردم و جامعه پزشکی شده است.

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این اطلاعیه ضمن تسلیت به خانواده این پزشک و جامعه پزشکی توضیح داد: مرحومه دکتر زهرا ملکی قربانی پزشک طرحی در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ به دلیل مشکلات رفت و آمد و به درخواست خود، از بیمارستان جاسک به بیمارستان پارسیان منتقل و در آن‌جا مشغول به کار شد.

آخرین شیفت وی در بیمارستان پارسیان، ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ بود و بعد از آن به تهران و نزد خانواده خود سفر کرده و فوت در تهران اتفاق افتاده است.

این اطلاعیه‌ی افزاید: هیچ گزارشی از درگیری و ضرب و جرح توسط بیمار یا همراهان بیمار در هیچ یک از دو محل خدمت ایشان (جاسک و پارسیان) وجود ندارد. همچنین از زمان آغاز بکار این پزشک در استان هیچ مشکل کاری یا نارضایتی و شکایت یا درخواستی برای رفع مشکل از طرف نامبرده به دانشگاه منتقل نشده است و به همین دلیل فوت وی نمی‌تواند هیچ گونه ارتباطی با محل خدمت وی داشته باشد.

دانشگاه علوم پزشکی از رسانه‌ها و سایر افراد خواست اخبار را از منابع موثق و معتبر دریافت و از انتشار اخبار کذب و شایعات خودداری کنند.

طی روز‌های گذشته خبر فوت این پزشک طرحی جوان تحت عنوان مرگ خودخواسته در جاسک منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: زهرا ملکی قربانی در تهران فوت کرده نه جاسک!
  • حس خوب حمایت
  • شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • قیمت سکه پارسیان کادویی با عیار ۷۵۰
  • جذب سه هزار معلم جدید در هرمزگان
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود