Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در نشست با مجموعه مدیریتی بیمارستان شهید رجایی یاسوج بر لزوم آمادگی این بیمارستان جهت پذیرش بیماران مبتلا به کرونا تاکید کرد.

"دکتر علیرضا ملک پور" در جلسه ای با حضور مدیران بیمارستان شهید رجایی یاسوج با اشاره به آغاز خیز چهارم بیماری کروناویروس و سیر صعودی و بی سابقه بستری بیماران مبتلا به این بیماری در ۳ بیمارستان شهید جلیل، بیمارستان شهید بهشتی و امام سجاد(ع) یاسوج، برلزوم آمادگی کامل بیمارستان شهید رجایی به عنوان بیمارستان پشتیان تاکید کرد و افزود: تمامی زیر ساخت های مورد نیاز از جمله نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی بایستی پیش بینی و تدارک دیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


"یعقوب پرندوار" سرپرست بیمارستان شهید رجایی تصریح کرد: همکاران ما در بیمارستان آمادگی کامل جهت اجرای برنامه فوق الذکر را خواهند داشت.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی در ادامه با اشاره به بخشی از عملکرد خود در مدت زمان تصدی مدیریت بیمارستان، به بیان مشکلات و کمبودهای موجود پرداخت.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج کروناویروس همه باهم علیه کرونا بیمارستان شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۲۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام

محمد صادق معلم زاده معاون درمان دانشکده پزشکی تربت جام گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، خوشبختانه بخش شیمی درمانی سرپایی در مرکز آموزشی درمانی سجادیه واقع در منطقه جام راه اندازی شد.

وی افزود: این بخش با هدف ارائه خدمات شیمی درمانی به بیماران مبتلا به سرطان در منطقه جام و ارتقای سطح دسترسی آنها به خدمات درمانی تخصصی راه اندازی شده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد: از این پس، بیماران منطقه تربت جام، تایباد، صالح آباد، باخرز می‌توانند بدون نیاز به تحمل سفر‌های طاقت فرسا به شهر‌های دیگر، خدمات شیمی درمانی را در همین مرکز دریافت کنند.

معلم زاده با اشاره به امکانات و خدمات ارائه شده در این بخش، اظهار داشت: در بخش شیمی درمانی سرپایی سجادیه، کلیه مراحل شیمی درمانی توسط متخصصان آنکولوژی مجرب انجام می‌شود و همچنین خدمات مراقبتی و حمایتی و مشاوره روانشناسی و مددکاری اجتماعی نیز به بیماران ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نوبت دهی به بیماران در این بخش به صورت اینترنتی انجام می‌شود و امکان نوبت دهی حضوری نیز در محل مرکز فراهم شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • درمان بیماری‌های صرع و تشنج کودکان در ایران
  • لزوم عزم همگانی برای پیشگیری از بیماری‌های منتقله از آب و غذا
  • آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی