Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری شرور مسلح در هامون

فرد شروری که با تیراندازی به سمت یک شهروند، ضمن مجروحیت وی در شهرستان هامون باعث رعب و وحشت عمومی شده بود، در اقدام ضربتی ماموران انتظامی شهرستان هامون شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار"احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  بیان داشت: یازدهم فروردین ماه سال جاری در پی اعلام یک مورد تیراندازی در یکی از محلات شهرستان هامون، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او  افزود: با حضور مأموران انتظامی در صحنه و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، فردی با سلاح گرم به سمت شهروندی تیراندازی و ضمن مصدومیت وی، از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به منظور دستگیری عامل این اقدام شرارت آمیز تحقیقات تخصصی پلیس آغاز و با تلاش صورت گرفته هویت متهم مشخص و روز گذشته طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در یکی از خیابان‌های شهرستان هامون دستگیر شد.

سردار طاهری در ادامه افزود: متهم پس از انتقال به پلیس اختلاف شخصی با شاکی را علت بزه انتسابی خود اعلام کرد که در این خصوص علاوه بر تلاش ماموران برای کشف سلاح به کار رفته در تیراندازی، پرونده‌ای تشکیل و متهم تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام ارشد انتظامی بر عزم جدی پلیس استان سیستان و بلوچستان در برخورد قاطع با هر گونه جرم خشن تأکید و از خانواده‌ها و بخصوص سران طوایف خواست تا جوانان را از عواقب سخت نگهداری، حمل و جابه جایی انواع سلاح گرم و سرد آگاه سازند. 

دستگیری عامل تیراندازی به شهروند قصرقندی

با تلاش و پیگیری ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان نیکشهر عامل اصلی تیراندازی به شهروند "قصرقندی" دستگیر شد.

سرهنگ " محمود رضا صادقی فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت خودروی یکی از شهروندان قصرقندی و مجروحیت وی در تاریخ شانزدهم اسفند ماه سال ۹۹ در یکی از خیابان‌های "نیکشهر"، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

او  افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان نیکشهر تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این تیراندازی آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر بیان داشت: با تحقیقات میدانی از صحنه جرم و بازجویی‌های صورت گرفته از شهروند مجروح، مشخص شد ۳ سرنشین یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با سر و صورت پیچیده با استفاده از یک قبضه سلاح کلاش خودروی وی را مورد اصابت گلوله قرار داده و به سرعت متواری شده اند.

این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: با اقدامات فنی و تخصصی و پیگیری‌های صورت گرفته توسط ماموران پلیس امنیت عمومی، عامل اصلی این تیراندازی در یکی از خیابان‌های نیکشهر شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ صادقی گفت: متهم پس از انتقال به پلیس امنیت عمومی شهرستان در بازجویی‌های صورت گرفته این چنین اظهار داشت و گفت، به علت اختلافات و درگیری‌های قبلی، با همدستی ۲ نفر دیگر وبا استفاده از یک قبضه سلاح کلاش وی را مورد اصابت گلوله قرار داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر همدستان این متهم همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی درگیری مسلحانه پلیس امنیت عمومی فرمانده انتظامی انتظامی شهرستان شهرستان نیکشهر شهرستان هامون دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی در ادامه افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر نموده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند