Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس آمار‌های دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون بیش از ۵۶۱ هزار نفر در آمریکا به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

خبرگزاری میزان - یک پیش بینی جدید نشان می‌دهد که آمریکا ممکن است تا تاریخ یک آگوست (۱۰ مرداد)، به مرز ۶۱۸ هزار تلفات کرونایی برسد، اما در صورت استفاده ۹۵ درصدی از ماسک در این کشور، ممکن است بتوان از حدود ۱۴ هزار مورد از این تلفات جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «یو پی آی»، موسسه سنجش بهداشت دانشگاه واشنگتن پیش بینی کرده است که تاریخ یکم آگوست، ۵۷ هزار نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کشنده کووید-۱۹ جان خود را از دست خواهند داد اما اگر ۹۵ درصد از مردم آمریکا ماسک بزنند، مرگ و میر می‌تواند تا ماه آگوست به حدود ۶۰۴ هزار مورد کاهش یابد.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون بیش از ۵۶۱ هزار نفر در آمریکا به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ جان خود را از دست داده اند.

در بدترین حالت، که در آن افراد واکسینه شده کاملاً به سطح تحرک قبل از همه گیری بازگردند، کووید-۱۹ تا ماه آگوست می‌تواند میزان تلفات را در آمریکا به ۶۹۷ هزار و ۵۷۳ نفر برساند.

دانشگاه جانز هاپکینز گزارش داد، تاکنون کووید-۱۹ بیش از ۳۱ میلیون نفر را در آمریکا مبتلا کرده است که این تعداد دو برابر مبتلایان در هر کشور دیگر در جهان و بالاترین میزان مرگ و میر در میان همه کشورهاست.

ایالت میشیگان، یکی از ایالت‌هایی است که در روز‌های اخیر افزایش شدید مبتلایان را گزارش کرده است.

بر اساس آمارها، در ۷ روز گذشته ۵۳ هزار و ۲۶۵ مورد جدید ابتلا در این ایالت ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: تبدیل زندان‌های آمریکا به کانون شیوع ویروس کرونا مرگبارترین سال تاریخ آمریکا؛ افزایش قربانیان کرونا در میان اقلیت‎ها

تعداد بالای مبتلایان در این ایالت باعث بروز مشکلات برای مراکز درمانی در این ایالت شده است.

بر اساس گزارش «سی ان ان»، میزان پذیرش واکسن کووید-۱۹ در پایگاه نظامی فورت براگ در نیویورک، که یکی از بزرگترین پایگاه‌های ارتش آمریکا با حدود ۵۷ هزار نفر پرسنل است، زیر ۶۰ درصد است.

مقام های این پایگاه گفته اند که مقاومت در برابر واکسیناسیون عمدتا در بین نیرو‌های جوانتر است.

همچنین پایگاه آتلانتا ژورنال گزارش داد، مقام های وزارت بهداشت عمومی ایالت جورجیا اعلام کردند که تزریق واکسن کرونای جانسون اند جانسون، متوقف شده است، زیرا ۸ نفری که این نوع واکسن را دریافت کرده اند، واکنش‌های نامطلوبی را به این واکسن نشان داده اند.


انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا در آمریکا جو بایدن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا کرونا در آمریکا جو بایدن کووید ۱۹ هزار نفر بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به یک سیاستمدار حزب سوسیال دموکرات آلمان

سیاستمدار حزب سوسیال دموکرات آلمان که برای کرسی پارلمان اروپا نامزد شده در شهر درسدن مورد حمله قرار گرفت و شدیدا زخمی شد.

به گزارش ایسنا، «ماتیاس ایکه»، عضو ۴۱ ساله حزب سوسیال دموکرات آلمان، حزبی که «اولاف شولتس»، صدر اعظم این کشور به آن تعلق دارد، حین انجام فعالیت‌های انتخاباتی در شهر درسدن در ایالت زاکسن هدف حمله قرار گرفت.

ایکه که در حال حاضر نیز به عنوان نماینده حزب سوسیال دموکرات آلمان در پارلمان اروپا خدمت می‌کند مجددا برای کرسی این پارلمان در ایالت زاکسن آلمان نامزد شده است.

به نوشته «خبرگزاری آناتولی»، روسای شاخه حزب سوسیال دموکرات در ایالت زاکسن گفتند که او در این حمله هدف ضرب و شتم قرار گرفته و شدیدا آسیب دیده و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

هیننگ هومان و کاترین میشل از روسای حزب سوسیال دموکرات آلمان در ایالت زاکسن در بیانیه‌ای در واکنش به این اتفاق گفتند: «ارزش‌های دموکراتیک ما هدف حمله قرار دارد. این حمله یک سیگنال هشدار برای هر کسی در کشور ما است.»

آنها همچنین تصریح کردند:‌ «عاملان این حمله قصد ارعاب ما به عنوان نمایندگان جامعه دموکراتیک را دارند اما هرگز موفق نخواهند شد.»

«نانسی فزر»، وزیر کشور آلمان در واکنش به این اتفاق گفت چنانچه حمله صورت گرفته در آستانه انتخابات پارلمان اروپا با انگیزه سیاسی اتفاق افتاده باشد «یک حمله به دموکراسی» است.

او ادامه داد: «خشونت ضد دموکراسی ابعاد جدیدی به خود گرفته است و از طرف حاکمیت قانون به آن پاسخ سختی داده خواهد شد.»

پلیس شهر درسدن آلمان اعلام کرد چهار عامل ناشناس به این سیاستمدار ۴۱ ساله حین نصب پوسترهای انتخاباتی در منطقه «اشتریزن» شهر درسدن حمله کردند.  قبل از این حمله شخصی دیگر که مشغول نصب پوسترهای تبلیغاتی حزب سبز آلمان در همان منطقه بود نیز از سوی چهار نفر مورد حمله قرار گرفت.

پلیس آلمان درباره چگونگی حمله و عاملان آن اطلاعات بیشتری ارائه نکرده و وزارت امور داخلی دولت ایالت زاکسن اعلام کرد تحقیقات درباره این اتفاق در جریان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • حماس: پیشنهاد جدید در مذاکرات قاهره بهتر از قبل است/ نتانیاهو مانع توافق می‌شود
  • حمله به یک سیاستمدار حزب سوسیال دموکرات آلمان
  • حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از پیشنهادهای قبلی است
  • آمریکا قربانی اسرائیل می‌شود؟ 
  • عضو ارشد حماس: آمریکا نتانیاهو را تحت فشار قرار دهد تا تصمیمی سیاسی بگیرد که منجر به توافق آتش بس شود/ رژیم صهیونیستی به دلایل سیاسی داخلی هنوز نتوانسته تصمیم لازم برای رسیدن به توافق را اتخاذ کند
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • احتمال توافق ریاض-واشنگتن بدون عادی‌سازی روابط با اسرائیل
  • سیل در برزیل جان ۲۹ نفر را گرفت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟