Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان با تجمع و تشکیل زنجیره انسانی مقابل سایت نطنز خواستار توقف تمام تعهدات هسته ای کشور شدند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، جمعی از دانشجویان  کشور با حضور  مقابل مجمتع شهید احمدی روشن ( سایت هسته‌ای نطنز)  و تشکیل زنجیره انسانی، ضمن اعلام حمایت از صنعت هسته‌ای کشور و در خواست از مسئولان کشور برای توجه بیشتر به مراکز و دانشمندان هسته ای، اقدام خرابکارانه رژیم صهیونیستی را نسبت به این سایت محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دانشجویان ضمن آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا با قرائت بیانیه ای مطالبه خود را توقف مدل سیاست‌ورزی فعلی  مسئولین، اخراج  بازرسان آژانس بین المللی توقف اجرای تمام تعهدات هسته‌ای، بازگشت به توانمندی‌های هسته‌ای محصور شده ایران و توقف مذاکرات فعلی ایران با 4+1 در وین اعلام کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

پس از ترور پدر دانشمند برجسته‌ی هسته‌ای ایران -شهید محسن فخری زاده- در ادامه‌ی ترور دانشمندان هسته‌ای مان، صبح بیست و دوم فروردین ماه و در فاصله کمتر از یک سال از خرابکاری تیرماه 99 در سایت نطنز، شاهد تروریسم هسته‌ای در تأسیسات نطنز به دست رژیم غاصب صهیونیستی بودیم.

آمادگی دانشجویان بسیجی برای حفاظت از مراکز هسته ای در نامه به سران قوا

 

در مورد حادثه اخیر نطنز، علاوه بر برخورد با عاملان و افرادی که در مسئولیت خود کوتاهی کرده‌اند، اقلی ترین اقدامی که باید در دستور کار مسئولان وقت قرار بگیرد و فورا به منصه‌ اجرا برسد، اخراج  بازرسان آژانس بین المللی به دلیل جاسوسی و مشارکت در جنایات علیه ملت ایران، توقف اجرای تمام تعهدات هسته‌ای، بازگشت به توانمندی‌های هسته‌ای محصور شده ایران و توقف مذاکرات فعلی ایران با 4+1 در وین است.

 در صورت ادامه‌ روند تحقیرآمیزی که در برابر اقدامات تروریستی و جنایتکارانه اخیر در پیش گرفته شده است، یعنی عدم طراحی پاسخی قاطع و درخور و اکتفا به رجزخوانی‌های بی‌اساس و نادیده گرفتن بازدارندگی دفاعی که از مهم ترین اصول روابط بین الملل و سیاست خارجی است، همچنان شاهد خدشه‌های بیشتر بر عزت ملی و اقتدار دفاعی ایران عزیز خواهیم بود. 

جنبش دانشجویی ضمن اعلام آمادگی خود برای هر گونه کمک در پیشبرد اهداف صنعت هسته ای کشور خواهان توقف این مدل سیاست‌ورزی  توسط مسئولین، برخورد با عاملین حادثه و طراحی پاسخی متناسب حفظ عزت و امنیت ایران اسلامی است. در غیر این صورت، ملت عزیز ایران این نوع مواجهه و عملکرد را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

به گزارش تسنیم، بروز حادثه ای در مجتمع هسته ای نظنز طی روز یکشنبه لطماتی را به این مرکز وارد کرد. مسئولان کشورمان خرابکاری بودن این حادثه را تایید کردند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تحریم هسته ای بسیج دانشجویی تشکلهای دانشجویی تحریم هسته ای بسیج دانشجویی تشکلهای دانشجویی تمام تعهدات هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۲۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 

ایسنا/اصفهان رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نطنز گفت: میزان زکات فطره و کفاره در شهرستان نطنز نسبت به سال قبل ۴۶ درصد رشد داشته است.

مهدی مزرعه خطیری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال فطریه و کفارات در عید فطر امسال و چند روز بعد از آن جذب شد که این مبلغ نسبت به سال گذشته رشد ۴۶درصدی داشته است.

وی افزود: با همکاری صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، کفارات جمع‌آوری‌شده بلافاصله به‌حساب قرض‌الحسنه امداد مددجویان نزد بانک ملی واریز شد که فقط قادر به تهیه نان در نانوایی‌های دولتی هستند تا ضمن حفظ شان مددجویان، الزامات شرعی مصرف کفارات نیز رعایت شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نطنز با بیان اینکه وجوه فطریه جمع‌آوری‌شده در امور درمانی، بیماران صعب‌العلاج، جهیزیه، امور تحصیلی دانش‌آموزان، لوازم ضروری نیازمندان ساکن شهرستان با هم‌افزایی امداد هزینه خواهد شد، گفت: کمیته امداد درعین‌حال که وظیفه خود می‌داند شان و آبروی مددجویان را حفظ کند، موظف است از وجوهات شرعی مردم متدین نیز صیانت کند.

مزرعه خطیری تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) همچنان آماده دریافت وجوه شرعی مردم اعم از فطریه و کفارات و نذورات آنها است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقف خارج از خانه ملوان و فولاد/نساجی از سد ذوب‌آهن گذشت
  • ۹ کشور هسته‌ای جهان چند کلاهک دارند؟
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • ارزآوری ۴۰۰ میلیون دلاری صنایع دستی ایران + فیلم
  • چرا کسی برای دختران دانشجوی آمریکایی شعر برای خواهرم نمی‌خواند!
  • خشم مردمی از برداشتن حجاب یک دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان اردبیل در نمایشگاه اکسپو
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب مقابل ایران
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب در مقابل ایران شد