Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:17:08 GMT

بسته خبرهای کوتاه خراسان ضوی

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۳۱۵۱

بسته خبرهای کوتاه خراسان ضوی

مشهد- مسوول روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: عباس محمدیان رییس این سازمان به ویروس کرونا مبتلا شده است. حسین واحدی نسب روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با مشکوک بودن آزمایش خون محمدیان، از او تست پی.سی.آر. گرفته شد که نتیجه آن مثبت بود لذا هم اینک در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تربت‌حیدریه- فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفت: ۸۵۲ نفر داوطلب عضویت در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان شدند. حسین شرافتی‌راد روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۷۲۵ نفر داوطلب رقابت در حوزه روستایی شدند و بقیه برای کسب هفت کرسی شورای شهر تربت‌حیدریه و پنج کرسی در هر یک از شهرهای بایگ، رخ و کدکن با یکدیگر رقابت خواهند کرد. وی ادامه داد: از مجموع ۱۲۷ داوطلب عضویت در شوراهای شهری این شهرستان ۱۲ نفر زن هستند. فرماندار تربت‌حیدریه افزود: از مجموع داوطبان حوزه شهری، ۹۳ نفر تایید صلاحیت شدند، ۱۴ نفر انصراف دادند و ۲۰ نفر نیز رد صلاحیت شدند. وی ادامه داد: از مجموع ۷۲۵ نفر داوطلبان حوزه روستایی نیز ۴۷ نفر زن هستند که برای کسب ۴۰۰ کرسی سه یا پنج نفره روستاهای این شهرستان با یکدیگر رقابت خواهند کرد. شرافتی راد گفت: در حوزه شهری نسبت به دوره قبل تغییری نداشتیم اما در حوزه روستایی حدود ۳.۵ درصد کاهش داوطلب داشتیم. 

سبزوار- مدیر همکاری‌های بین‌المللی و امور دانشجویان خارجی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: این دانشگاه برای نخستین دوره دکتری در رشته "زبان و ادبیات فارسی" دانشجوی خارجی جذب کرد. دکتر غلامعلی فرزی در گفتگو با خبرنگاران افزود: به منظور ارتقای جایگاه بین المللی دانشگاه حکیم سبزواری پنج دانشجوی خارجی در مقطع دکتری رشته زبان و ادبیات فارسی با گرایش ادبیات حماسی در این دانشگاه جذب شده اند. وی ادامه داد: با جذب این دانشجویان هم اینک افزون بر ۳۰۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه حکیم سبزواری مشغول تحصیل هستند. فرزی گفت: با توجه به تعداد بسیار دانشجویان خارجی در دانشگاه حکیم سبزواری، این دانشگاه توانسته است به عنوان یکی از دانشگاه های غیر مرکز استان مجوز راه اندازی دفتر امور کنسولی دانشجویان خارجی را از وزارت علوم کسب کند.

مشهد- شورای اسلامی استان خراسان رضوی با مرکز شتابدهی و زیست بوم نو آوری خیام تفاهمنامه همکاری امضا کردند. این تفاهمنامه پنج ساله در سی و چهارمین نشست شورای اسلامی استان خراسان رضوی بین شهناز رمارم رییس شورای اسلامی استان و علی اکبر حداد مدیرعامل مرکز شتابدهی و زیست بوم نوآوری خیام به امضا رسید. هدف از انعقاد این تفاهمنامه، بهره مندی از قابلیت‌های نخبگانی و فناورانه در راستای پاسخگویی به رفع چالش‌ها، نیازها و مسایل جامعه به منظور فراهم سازی بستر اشتغال دانش بنیان، در مسیر گام دوم انقلاب عنوان شده ‌است. فراهم آوری شرایط نفوذ فناوری در حوزه مدیریت شهری به منظور ارائه خدمات کار آمد و کاهش هزینه‌ها، ارتقای بهره وری ظرفیت‌های نرم و سخت شورا در جهت فناوری و اشتغال زایی، تدوین نظام مسایل و موضوعات استان در حوزه مرتبط با امور شوراها، توسعه کسب و کارهای نوین، توانمند سازی و مانیتورینگ ایده‌ها و استارتاپهای مرتبط، انجام پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی مرتبط با شوراها، برگزاری نشست‌ها، نمایشگاه ها و همایشهای مرتبط با موضوع اشتغال دانش بنیان و فناورانه، تدوین پیوست‌های فناورانه در ارتباط با پروژه‌های شهری و ارائه راهکارهای دستیابی به افزایش درآمد پایدار شهرداری های استان از دیگر اهداف این تفاهمنامه ‌است.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد مطبوعات و خبرگزاری های داخلی سبزوار تربت حیدریه رسانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد مطبوعات و خبرگزاری های داخلی ویروس کرونا مشهد مطبوعات و خبرگزاری های داخلی سبزوار تربت حیدریه رسانه اخبار کنکور دانشگاه حکیم سبزواری تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌ شمالی از توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۴۰ میلیارد تومان میان نیازمندان خبر داد.

مجتبی مداحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: سال گذشته بسیج سازندگی سپاه خراسان شمالی ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع کرد.

وی افزود: این بسته‌ها در مجموع به ارزش ۴۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ۵۰۳ سری جهیزیه به مبلغ ۲۵ میلیارد تومان و چهار هزار پک لوازم‌التحریر به مبلغ یک میلیارد تومان توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در مناطق محروم میان افراد نیازمند توزیع شده است.

کد خبر 751673

دیگر خبرها

  • توسعه روابط خارجی خراسان جنوبی در دستور کار است
  • سهم سازمان سینمایی از نمایشگاه کتاب
  • توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی
  • فلسفه حضور استادان حوزه در دانشگاه، تأثیرگذاری فرهنگی و تربیتی است
  • شناسایی حدودسه هزار و ۸۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج
  • اجاره تلویزیون ‌های شهری و نمایشگاهی در ابعاد مختلف توسط تشریفات رایکا!
  • کاهش وابستگی شهرداری قم به محصولات غیر بومی با همکاری استارتاپ‌ها
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی