Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشکرینیار می گوید قدرت دفاعی اینتر به خاطر تلاش کل تیم است.

میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک اینتر می گوید بازیکنان نراتزوری در حال دیدن نتیجه تلاش های یک سال و نیم اخیرشان هستند.

طرفداری | میلان اشکرینیار با اسکای ایتالیا مصاحبه ای انجام داده است:

آیا انتظار داشتید در چنین مقطعی از فصل با 11 امتیاز برتری در صدر جدول قرار بگیرید؟

برتری ما نتیجه کار کل تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید انتظار نداشتیم که در هشت بازی مانده به انتهای فصل تا این حد فاصله بگیریم اما در تلاش هستیم تا به بالاترین حد ممکن برسیم. ما نگرش بسیار خوبی داریم و می دانیم که همیشه می توانیم پیشرفت کنیم. 

اینتر برای رسیدن به قهرمانی به امتیاز مشخصی نیاز دارد (13 امتیاز).

هرگز این محاسبات را انجام نداده ام و این در مورد کل تیم صدق می کند. ما فقط بازی به بازی پیش می رویم. نیاز داریم اولین مسابقه ای که در مقابل داریم را ببریم و سپس به سراغ مسابقه بعدی برویم. بازی بعدی همیشه مهمترین است. 

آنتونیو کونته چه چیزی به شما می گوید؟ اینکه ما نباید به جدول نگاه کنیم و فقط خود را برای بازی مقابل حریف بعدی آماده کنیم. او هر روز به ما می گوید که باید بدون توجه به تعداد بازی های باقی مانده، سخت تمرین کنیم. کونته مربی شماست اما تقریباً مثل یک هم تیمی است ...

درست است. او خیلی به ما کمک می کند. ما واقعا یک گروه متحد هستیم که این موضوع اهمیت دارد.

یک سال پیش شما ناپولی را شکست دادید. امسال چیزی تغییر کرده است؟

نگرش ما ثابت مانده و مسیر ما، مسیر رشد در کنار یکدیگر بوده است. متحد هستیم و این اتحاد قابل مشاهده است.

بازی در سیستم سه دفاعه اشکرینیار را تبدیل به مدافعی کامل تر کرده است؟

من هم مجبور بودم به آن عادت کنم. همه ما برای وفق پیدا کردن با سیستم جدید به کمی زمان نیاز داشتیم اما خوشحالم زیرا همه ما در یک جهت کار کرده ایم و پیشرفت کرده ایم.

قدرت خط دفاع سه نفره اینتر و کلین شیت های اخیر؟

ما سعی می کنیم در زمین جمع و جور و متراکم (ندادن فضا به حریف) بمانیم. نظر من این است که قدرت خط دفاعی نتیجه کار کل تیم است و مهاجم ها و هافبک های ما نیز به خاطر تلاششان در بازی های اخیر که برای کمک به عقب تر می آمدند شایسته تحسین هستند. فاز هجومی را با بازیسازی از دروازه بان شروع می کنیم در حالی که کار دفاعی نیز از خط حمله شروع می شود.

مهاجمان تیم به شما کمی اطمینان می دهند...

مهم است بدانید که چند بازیکن خوب در جلوی زمین دارید که می توانند از طریق ضد حملات یا راه های دیگر گلزنی کنند و یا توپ را حفظ کنند. همچنین وقتی توپ را در اختیار نداریم، آنها کمک زیادی به بازیکنان عقب زمین می کنند.

یاد گرفتن زبان ایتالیایی به کریستین اریکسن جهت وفق پیدا کردن کمک کرده است؟

زبان برای درک هم تیمی ها مهم است. کریستین اکنون تقریبا همه چیز را می فهمد. ما می دانستیم که او بازیکنی با کیفیت است که فقط به کمی زمان احتیاج دارد. اریکسن اکنون به خوبی در حال کار است و به ما در فاز هجومی و دفاعی کمک زیادی می کند.

لحظه نمایان شدن غرور بازیکنان؟

حذف شدن از لیگ قهرمانان قدرت زیادی به ما داد و ما را به گروه متحد تری تبدیل کرد. این پروژه مدتی است ادامه دارد و اکنون کاری که طی یک سال و نیم اخیر انجام داده ایم در حال نتیجه دادن است. ما از این موضوع خوشحالیم و به آن افتخار می کنیم و می خواهیم به کار ادامه دهیم.

مجاز بودن اینتر به گفتن کلمه اسکودتو؟

همانطور که گفتم بازی به بازی پیش می رویم. اما قهرمانی هرچه زودتر قطعی شود بهتر است.

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس دومین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (26 فروردین 1400) منظور قطری ها از کرونای دو پرسپولیسی، فرجی و آقایی است؟ رضا نوروزی در طرفداری: خط دفاعی سپاهان عذاب هر فوروارد بود | دیر فهمیدم فوتبالیست باید ساعت 10 بخوابد مذاکرات رافائل واران با منچستریونایتد در مرحله پیشرفته‌ای قرار دارد / ادعای ال چیرینگیتو واتسکه: منچسترسیتی برای ساخت ترکیب فعلی خود طی 5 سال اخیر، تقریبا یک میلیارد یورو هزینه کرده است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کل تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم

سال 2010 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2009/10،‌ دو تیم بارسلونا و اینتر در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. این دیدار نهایتا با تک گل جرارد پیکه در دقیقه 84 به سود بارسلونا خاتمه یافت اما شاگردان ژوزه مورینیو با توجه به پیروزی 3-1 در بازی رفت، به فینال راه یافتند. 

دانلود (30.2MB)

دیگر خبرها

  • جو جالب میدان دل دوئومو میلان در شب جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • جشن قهرمانی تیم اینتر در شهر میلان / فیلم
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود