Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته اجرایی یوفا در حال بررسی لغو قانون گل زده در خانه حریف، در رقابت های اروپایی است

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، در مراحل حذفی رقابت‌ های اروپایی، زمانی که تعداد گل‌های زده دو تیم در مجموع دو بازی رفت و برگشت مساوی شود، تیمی که در خانه حریف گل های بیشتری به ثمر رسانده باشد به عنوان برنده به دور بعد صعود می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قانون گل زده در خانه حریف، 56 سال است اجرا می شود. یوفا قصد دارد این قانون را به صورت کامل یا دستکم برای وقت های اضافه بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا لغو کند. قانون فعلی در طول این سال ها منتقدین زیادی داشته است، از جمله آرسن ونگر مربی اسبق آرسنال که درباره این موضوع در سال 2008 گفت:

به عقیده من اهمیت تاکتیکی گل خارج از خانه بیش از حد مهم شده است، تیم ها حتی با یک مساوی بدون گل در خانه خوش حال هستند و بجای تاثیر مثبت، تاثیر معکوس دارد تا جایی که این باعث می شود تیم ها در خانه بازی دفاعی به نمایش بگذارند.

 

همچنین جورجو مارکتی، معاون دبیرکل در این باره گفت: 

مربیان معتقدند گل زدن در خارج از خانه مانند گذشته دشوار نیست، یکی از شواهد این مدعا پیروزی های زیادی است که تیم های مهمان کسب می کنند. همچنین با پیشرفت هایی که در زمینه مسافرت، اقامت و همچنین افزایش کیفیت چمن و ورزشگاه ها داشته ایم بازی خارج از خانه سختی های گذشته را ندارد، به همین سبب این قانون نیاز به بازنگری دارد و ما این کار را انجام خواهیم داد

 

لغو این قانون در حال بررسی است و تصمیم نهایی هرگونه تغییر در این باره توسط کمیته اجرایی یوفا که شامل آندره آ آنیلی رئیس انجمن باشگاه های اروپایی است، گرفته خواهد شد. 

 

 

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس دومین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (26 فروردین 1400) منظور قطری ها از کرونای دو پرسپولیسی، فرجی و آقایی است؟ رضا نوروزی در طرفداری: خط دفاعی سپاهان عذاب هر فوروارد بود | دیر فهمیدم فوتبالیست باید ساعت 10 بخوابد مذاکرات رافائل واران با منچستریونایتد در مرحله پیشرفته‌ای قرار دارد / ادعای ال چیرینگیتو واتسکه: منچسترسیتی برای ساخت ترکیب فعلی خود طی 5 سال اخیر، تقریبا یک میلیارد یورو هزینه کرده است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خانه حریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از فردا احتمال رگبار و رعدوبرق در مناطق شمال، شرق و ارتفاعات خوزستان و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در دیگر مناطق خوزستان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست، افزود: همچنین از روز یکشنبه تا سه‌شنبه احتمال بارش‌های پراکنده و وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای در برخی از نقاط استان وجود خواهد داشت.

سبزه زاری اظهار کرد: تا روز یکشنبه روند افزایش دما در خوزستان پیش بینی می‌شود و تا اواسط هفته آینده استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اضافه کرد: از روز چهارشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی گفت: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۸.۳ و ایذه با ۱۳.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند؛ همچنین در همین مدت نیز دمای هوای اهواز به حداکثر ۳۸.۳ و حداقل ۲۱.۷ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6089013

دیگر خبرها

  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • هشدار زرد هواشناسی برای این استان‌ها طی ۲ روز آینده
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد کارگران جدی شد ؟
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد