Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@14:52:21 GMT

۲ هزار بسته کمک مومنانه بین نیازمندان دامغان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۳۲۹۸

۲ هزار بسته کمک مومنانه بین نیازمندان دامغان توزیع شد

حمیدرضا کشاورزیان شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۲ هزار خانوار از مددجویان کمیته امداد و نیازمندان در راستای منویات مقام معظم رهبری، از اقلام ویژه طرح کمک مومنانه بهره‌مند شدند. 

وی اضافه کرد: اقلام رزمایش‌ کمک مومنانه کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان با کمک خیران، سپاه پاسداران و مراکز نیکوکاری تهیه و از طریق شبکه‌ها و مراکز نیکوکاری تحت نظارت و گروه‌های جهادی در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کشاورزیان خاطرنشان کرد: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، سویا، حبوبات، گوشت، رب گوجه فرنگی، خرما و ماکارونی است. 

وی ادامه داد: توزیع این تعداد بسته کالایی به مناسبت ماه مبارک رمضان و با صرف حدود ۶ میلیارد ریال اعتبار انجام شد که ارزش ریالی هر سبد سه میلیون ریال است. 

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان گفت: گزینش افراد نیازمند توسط پایگاه‌های بسیج و مراکز نیکوکاری سطح شهر انجام می‌شود و توزیع بسته‌های معیشتی نیز در راستای این رزمایش و تامین اعتبار، در نوبت های بعدی انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، ۲ هزار و ۱۵۶ خانوار شامل سه هزار و ۷۷۳ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان قرار دارند.

شهرستان دامغان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها بسته حمایتی کمیته امداد امام خمینی دامغان پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسته حمایتی کمیته امداد امام خمینی دامغان بسته حمایتی کمیته امداد امام خمینی دامغان اخبار کنکور کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا حسینی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایندها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری، ارتقای کیفیت زندگی، بهبود خدمت رسانی به مددجویان سالمند (فقط حمایتی) در جهت استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری در ارائه خدمت به محرومین، هم افزایی و برون سپاری پرونده‌های مددجویی سالمندان را نیز به مراکز نیکوکاری مددکاری واگذار کرده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته‌امداد استان هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد بر شمرد و تصریح کرد: خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر، رفع مشکلات نیازمندان و تأمین نیازهای آنها و کوچک‌سازی و چابک‌سازی سازمان از دیگر اهداف واگذاری پرونده‌ها به مراکز نیکوکاری است.

حسینی ادامه داد: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوب‌تر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

کد خبر 6097064

دیگر خبرها

  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی