Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@22:08:47 GMT

فراخوان مسابقه اذان «آوای معرفت» در کاشان

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۳۴۱۱

فراخوان مسابقه اذان «آوای معرفت» در کاشان

مدیر فرهنگ‌سرای مهر کاشان از انتشار فراخوان مسابقه اذان «آوای معرفت» همزمان با حلول ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

مهدی سقاپولادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: مسابقه اذان با عنوان «آوای معرفت» همزمان با ماه رمضان ۱۴۰۰ از سوی فرهنگ‌سرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر فرهنگ‌سرای مهر کاشان  با تاکید بر اهمیت و جایگاه اذان و موذن در آیات قرآن و روایات معصومین(ع) اظهار داشت: هدف از برگزاری این مسابقه شناسایی موذن ‌های نوجوان و جوان و ترویج فرهنگ دینی به ویژه در بین نسل نوجوانان و جوان است

 

سقاپولادی آخرین فرصت حضور در این رقابت را ۱۴ اردیبهشت ماه مصادف با ۲۱ رمضان عنوان کرد و افزود: علاقه ‌مندان جهت شرکت در مسابقه، فیلم اجرای اذان خود را از طریق پیام‌رسان تلگرام یا واتساپ، همراه با مشخصات کامل خود شامل نام و نام‌خانوادگی ، کد ملی، تلفن همراه و نام مسجد و یا محل اجرا به شماره همراه ۰۹۱۳۷۸۷۱۵۱۹ ارسال کنند و از جوایز مسابقه بهره‌‌مند شوند.

 

مدیر فرهنگ‌سرای مهر کاشان با بیان اینکه برگزاری مسابقه اذان فرصتی برای فراهم کردن ترویج نماز در بین نوجوانان و جوانان است، خاطر نشان کرد: چگونگی انتخاب محل و خلاقیت در اجرای اذان مثل مسجد یا بام خانه در ارزیابی داوران حائز اهمیت است.

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرهنگسرای مهر کاشان رمضان مسابقه اذان کاشان ماه رمضان اذان فرهنگ سرای مهر مسابقه اذان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آوای وعده صادق در صدا و سیمای قم نواخته شد

نماهنگ وعده صادق با موضوع حماسی و در حمایت از سیلی محکم سپاه جمهوری اسلامی ایران در مقابله با حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه به تهیه کنندگی جواد فلاحتی، شعر شایا تجلی، آهنگسازی رضا سقفی، تنظیم و میکس معین ادیم و خوانندگی سعید کشاورز در واحد شعر و موسیقی و سرود صداوسیمای مرکز قم تولید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • آوای وعده صادق در صدا و سیمای قم نواخته شد
  • روایتی از هنرآفرینی هنرمندان نصف‌جهان در قطب عاشقی عالم، «کعبه»
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است