Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم نفت آبادان به شدت به فدراسیون بسکتبال انتقاد کرد.

کاپیتان تیم بسکتبال نفت آبادان شدیدا از نحوه قضاوت‌ها و نظارت فدراسیون به داوری‌های بازی‌های پلی‌آف انتقاد کرد.

سعید داورپناه کاپیتان تیم بسکتبال نفت آبادان پس از باخت مقابل مهرام و عدم صعود نفت به فینال لیگ، اظهار کرد:

واقعا اگر داورها در بازی قبل هم مثل امروز سوت می‌زدند ما سه بر یک سری را برده بودیم و الان در فینال بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد:

حال من از این بسکتبال به هم می‌خورد که باید سر و گردن بشکنید تا فیلم بازی‌ها را ببینند. واقعا نمی‌دانم چرا هیچکس فیلم بازی‌ها را نمی‌بیند تا وضع داوری در چنین سطح از مسابقه را ببینند. حرفم را می‌زنم حتی اگر به ضرر من باشد. کثیف‌ترین کار در حق نفت انجام شد.

ستاره تیم نفت آبادان اظهار کرد:

کجای دنیا بازیکن از پشت با مشت به گردن بازیکن حریف می‌زند؟ من بازیکن را رد کرده‌ام و از پشت می‌آید با مشت به سر من ضربه می‌زند. وقتی هم می‌گویم چرا می‌زنی می‌گوید کار خوبی کرده‌ام و باز هم می‌زنم.

او افزود:

چهار بازی اینطور سوت زده‌اند و فدراسیون فیلم داوری‌ها را نمی‌بیند. حرفی نزدیم تا شاید خودشان رسیدگی کنند اما هیچکس توجه نکرد. من هم می‌توانستم به بازیکنان بگویم که بزنند اما ما این کارها را نمی‌کنیم چون با کسی ارتباطی نداریم.

داورپناه در ادامه انتقاداتش از فدراسیون و داوری گفت:

ما هم هزینه کرده‌ایم و زحمت کشیده‌ایم، این کارها درست نیست. ما بدون خارجی کار کرده‌ایم و واقعا خوب بازی ‌کردیم، دست تک تک این بچه‌ها را می‌بوسم. بازیکن را به زمین فرستاده‌اند که از اول تا آخر بازی به من فحش خواهر و مادر داد. با آرنج آرن داودی را می‌زنند داور به آرن خطای تکنیکال می‌دهد!

او ادامه داد:

اینها (مهرام) بسکتبال بازی نکردند و همه فهمیدند که مهرام نفت آبادان را با کثافت‌کاری برد. بازیکن می‌گوید خوب کردم زدم، اگر داور بازی اول مسابقه او را اخراج می‌کرد دیگر این انفاق‌ها نمی‌افتاد. این وضع داوری و نظارت فدراسیون زحمات تیم ما را به باد داد. خدا وجود دارد و ما هم خدایی داریم.

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس دومین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (26 فروردین 1400) منظور قطری ها از کرونای دو پرسپولیسی، فرجی و آقایی است؟ رضا نوروزی در طرفداری: خط دفاعی سپاهان عذاب هر فوروارد بود | دیر فهمیدم فوتبالیست باید ساعت 10 بخوابد مذاکرات رافائل واران با منچستریونایتد در مرحله پیشرفته‌ای قرار دارد / ادعای ال چیرینگیتو واتسکه: منچسترسیتی برای ساخت ترکیب فعلی خود طی 5 سال اخیر، تقریبا یک میلیارد یورو هزینه کرده است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال

به گزارش "ورزش سه"، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

همچنین مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

با توجه به در پیش بودن بازی های حساس نیمه نهایی، باید دید کمیته انضباطی در خصوص برخی ستاره های حاضر در این تیم های حاضر در این مرحله چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!