Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ دیدارهای دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا، پنجشنبه شب برگزار شد تا تکلیف تیم‌های راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شود.

اسلاویاپراگ از جمهوری چک در دیدار خانگی برابر آرسنال انگلیس با حساب چهار بر صفر شکست خورد تا توپچی‌های لندن در مجموع به برتری پنج بر یک رسیده و به نیمه‌نهایی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرسنال که در بازی رفت در خانه خود با تساوی متوقف شده بود در دیدار برگشت عملکرد درخشانی داشت و توسط «لاکازت» ۲ مرتبه، «نیکولاس په‌په» و «ساکا» به گل رسید.

منچستریونایتد دیگر نماینده انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد میزبان گرانادا بود و به برتری دو بر صفر دست یافت. «ادینسون کاوانی» و «خسوس وایخو» مدافع گرانادا، گل‌های میزبان را به‌ثمر رساندند.

شیاطین سرخ در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت با برتری چهار بر صفر، به نیمه‌نهایی رسیدند.

ویارئال اسپانیا در خانه خود موفق شد برابر تیم شگفتی‌ساز دیناموزاگرب کرواسی به برتری دو بر یک رسیده تا در مجموع با پیروزی سه بر یک، صعود کند. «پاکو آلکاسر» و «جرارد مورنو» گلزنان ویارئال بودند.

در آخرین دیدار، آ.اس رم ایتالیا در دیدار خانگی مقابل آژاکس هلند به تساوی یک بر یک رسید اما در مجموع صاحب برتری سه بر دو شد تا قدم به نیمه‌نهایی بگذارد.

«بروبی» در دقیقه ۴۹ برای آژاکس و «ادین ژکو» در دقیقه ۷۲ برای رم گلزنی کردند.

با این اوصاف در مرحله نیمه‌نهایی، آرسنال به مصاف ویارئال می‌رود و منچستریونایتد با آ.اس رم دیدار خواهد کرد.

برچسب‌ها ویارئال منچستر رم آرسنال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویارئال منچستر رم ویارئال منچستر رم آرسنال اخبار کنکور نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم

2 سال از کامبک تاریخی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی گذشت.

دانلود (24.4MB)

دیگر خبرها