Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و الاهلی عربستان در هفته نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به نتیجه تساوی انجامید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و الاهلی عربستان از ساعت 00:45 بامداد جمعه در نخستین دیدار گروه C لیگ قهرمانان آسیا در زمین شماره دو ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده به مصاف هم رفتند که نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشید اسماعیلی (6) برای استقلال و عمر السومه (27 - پنالتی) برای الاهلی در این نیمه گلزنی کردند.

ترکیب    الاهلی  : محمد العویس، عبدالله حسون، معتز هوساوی، محمد الفتیل، عبدالباسط الهندی، نوح الموسی، ادریس فتوحی، عبدالرحمان غریب، سلمان الموشر، میتریتا و عمر السومه.

ترکیب  استقلال : رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری، مسعود ریگی، هروویه میلیچ، سعید مهری، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری و مهدی قایدی.

داور: احمد فیصل از اردن

دقیقه 6: استقلال صاحب ضربه ایستگاهی شده بود که ضربه هروویه میلیچ به مدافعان برخورد کرد. در ادامه توپ به فرشید اسماعیلی رسید و این بازیکن داخل محوطه جریمه دروازه الاهلی را باز کرد تا نماینده ایران با یک گل پیش بیفتد.

دقیقه 13: پاسکاری خوب استقلال در جناح راست در نهایت به مهدی قایدی می‌رسد که ضربه این بازیکن را مدافعان الاهلی از محوطه جریمه دور می‌کنند.

دقیقه 23: نفوذ میتریتا و ضربه پشت محوطه جریمه این بازیکن به شکل خطرناک از کنار دروازه رشید مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه 24: ضربه کرنر بازیکنان الاهلی کم مانده خطرساز شود که راه به دروازه نداشت. بایکنان الاهلی اعتقاد داشتند توپ به دست محمد نادری برخورد کرده است که داور چنین اعتقادی نداشت.

* دقیقه 26: سلمان الموشر قصد عبور از میلیچ را داشت که توسط مدافع کروات در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور اردنی به سود نماینده عربستان اعلام پنالتی کند.

* دقیقه 27: عمر السوما پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

دقیقه 30: اشتباه عارف غلامی و رشید مظاهری باعث شد توپ به عبدالرحمان غریب برسد که ضربه این بازیکن از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 32: ضربه سر غلامی از روی ارسال ایستگاهی مهدی قایدی از بالای دروازه دروازه الاهلی به اوت رفت.

دقیقه 37: ضربه اسماعیلی پشت محوطه جریمه الاهلی با فاصله اندکی راهی اوت شد.

دقیقه 37: عمر السومه با خطا روی محمد نادری اولین بازیکنی بود که از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 40: استقلالی‌ها اعتقاد داشتند توپ ارسالی از نقطه کرنر میلیچ به دست بازیکن الاهلی برخورد کرده است که داور چنین اعتقادی نداشت.

پیشکسوت الاهلی: بازی با استقلال ترسناک است

انتهای پیام/

   

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال لیگ قهرمانان آسیا استقلال محوطه جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!

به گزارش "ورزش سه"، فقط چهار هفته تا پایان بوندسلیگا زمان باقی مانده و قبلا قهرمانی لورکوزن قطعی شده است. امروز بایرن در خانه میزبان آینتراخت فرانکفورت بود. دیداری بین تیم های دوم و ششم جدول که به دلیل شکست سنگین بازی رفت، برای بایرن انتقامی بود.

بایرن که بازی را رئال را نیز در پیش دارد، می خواست برنده شود تا با روحیه به لیگ قهرمانان برسد.

مونیخی ها در دقیقه 9 بازی به گل رسیدند. کار اصلی را کنراد لایمر انجام داد که در وسط زمین توپربایی کرد و با سرعت به درون محوطه جریمه رسید. او سپس با یک پاس عرضی هری کین را صاحب توپ کرد تا او دروازه خالی را باز کند.

14 دقیقه بعد آینتراخت پاسخ این گل را داد.

هوگو اکیتیکه به زیبایی از بیرون محوطه جریمه با یک شوت زیبا مانوئل نویر را مغلوب کرد تا بازی 1-1 شود.

در دقایق پایانی نیمه اول گریرو از چند قدمی دروازه نتوانست گلزنی کند و دروازه بان فرانکفورت به کمک تیر دروازه مانع به گل رسیدن بایرن شد تا نیمه اول 1-1 مساوی شود.

در دقیقه 58 بازی ضربه آرنج رابین کخ به توخاس مولر را داور بعد از بازبینی صحنه پنالتی گرفت. سه دقیقه بعد هری کین پشت توپ ایستاد و گل دوم خود و تیمش را زد. این گل شماره 42 فصل کین بود تا به بهترین رکورد گلزنی دوران فوتبالش دست یابد.

در ادامه بایرن بازی را کاملا تحت کنترل داشت و حتی می توانست بر تعداد گل هایش نیز اضافه کند اما در نهایت همان دو گل برای ثبت پیروزی کافی بود. به این ترتیب مونیخی ها با برد به بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال رسیدند.

دیگر خبرها

  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی