Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@09:18:47 GMT

قائدی بهترین بازیکن دیدار استقلال برابر الاهلی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۳۸۰۰

قائدی بهترین بازیکن دیدار استقلال برابر الاهلی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال امشب در اولین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان رفت و 5 بر 2 به پیروزی رسید.

در همین رابطه سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا مهدی قائدی مهاجم استقلال را که در این رقابت 2 گل آبی پوشان را به ثمر رساند، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا الاهلی عربستان استقلال بهترین بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس

امید حامدی‌فر و مهرداد رضایی با یکدیگر مشکلات شدیدی دارند.

طرفداری | روز گذشته امید حامدی‌فر و مهرداد رضایی با هم درگیر شدند.

استقلال در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر برابر ذوب‌آهن قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. آبی‌پوشان با این پیروزی باز هم در صدر جدول قرار گرفتند و اختلاف خود با پرسپولیس را حفظ کردند.

امید حامدی‌فر پس از سوت پایان بازی، ناگهان به مهرداد رضایی بازیکن ذوب‌آهن حمله کرد و او را با یک ضربه شدید نقش بر زمین کرد، اتفاقی که از دید دوربین‌ها پنهان نماند و تصاویر آن پخش شد اما حامدی‌فر چرا چنین کاری کرد؟

در بازی رفت دو تیم، مهرداد رضایی در جریان بازی با حامدی‌فر درگیر شد و بازیکن استقلال روی زمین افتاد. رضایی هم در واکنش به او گفت:

بازی کن؛ بلند شو بچه خوشگل!

حامدی‌فر در آن لحظه واکنشی نشان نداد اما بعدا با یک استوری اینستاگرامی از خجالت رضایی درآمد و حالا در بازی برگشت هم به نوعی تلافی کرد. باید دید کمیته انضباطی در این مورد چه تصمیمی می‌گیرد.

استوری حامدی‌فر پس از بازی رفت

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی