Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@21:22:30 GMT

سرمربی الاهلی: داور به استقلال برای رسیدن به نتیجه کمک کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۳۸۵۱

سرمربی الاهلی: داور به استقلال برای رسیدن به نتیجه کمک کرد

سرمربی الاهلی بعد از شکست مقابل استقلال گفت: داور در رقم خوردن این نتیجه دخیل بود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال باشگاه استقلال امشب در اولین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان رفت و ۵ بر ۲ به پیروزی رسید.

ریگکامب سرمربی رومانیایی در نشست خبری این بازی گفت: در ابتدا باید بگویم داور در رقم خوردن این نتیجه به نفع استقلال دخیل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی الاهلی ادامه داد: ماه رمضان نیز بر عملکرد بازیکنان الاهلی تاتیر گذاشت. ما باید به توانایی بازیکنان خود اعتماد داشته باشیم و هنوز من در اول کار هستم. استقلال در این بازی بهتر از ما عمل کرد. خیلی خوشحالم با این بازیکنان کار می کنم و امیدوارم در دیدارهای آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی رومانیایی عنوان کرد: تنها ۳ روز است که کارم را با الاهلی آغاز کردم و بدون شک بسیاری از اطلاعات را ندارم. کار من تازه از بازی های آینده آغاز خواهد شد و امیدوارم بتوانم به الاهلی در آینده کمک کنم تا جایگاه واقعی خود را کسب کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا لیگ قهرمانان آسیا استقلال الاهلی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ در مرحله یک هشتم نهایی جهام حذفی فوتبال تیم‌های استقلال آبی‌پوشان ملاثانی و سپاهان از ساعت ۱۹:۳۰ مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود طلایی پوشان به پایان رسید.
گل اول سپاهان در این بازی را کاوه رضایی با پاس رامین رضاییان به ثمر رساند و گل دوم را شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۱۱۸ زد.
با این نتیجه سپاهان راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد و در این مرحله باید به مس رفسنجان رود.

دیگر خبرها

  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)