Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر در ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا و از گروه سوم از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد امروز جمعه تیم فوتبال استقلال در جده عربستان به مصاف تیم الاهلی رفت که این دیدار با برتری ۵ به ۲ نماینده ایران خاتمه یافت. فرشید اسماعیلی (۵)، محمد نادری (۵۴) و مهدی قایدی (۶۷ و ۸۶) و شیخ دیاباته (۸۹ - پنالتی) برای استقلال گل زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال که در این دیدار با رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری (۹۰ خاقانی)، مسعود ریگی، هرویه میلیچ (۶۹ شیخ دیاباته)، سعید مهری (۴۶ آرش رضاوند)، فرشید اسماعیلی (۸۷ مهدی پور) ارسلان مطهری (۸۷ موسوی) و مهدی قایدی به میدان رفت، خیلی زود به گل رسید.

شاگردان فرهاد مجیدی در دقیقه ۵ این دیدار از فرصت طلبی فرشید اسماعیلی سود بردند و در حالی که ضربه ایستگاهی میلیچ به دیوار دفاعی برخورد کرد و به درون محوطه جریمه راه یافت، اسماعیلی از راه رسید و با ضربه‌ای محکم گل اول بازی را به ثمر رساند.

در دقیقه ۲۵ این دیدار میلیچ که توسط مجیدی از ابتدا در دفاع راست به کار گرفته شده بود روی بازیکن حریف مرتکب خطا شد و داور اعلام پنالتی کرد که در دقیقه ۲۶ سوما این توپ را به گل تبدیل کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

استقلال در نیمه اول نمایش خوب و قابل قبولی داشت و بارها با تشکیل زوج‌های دو نفره به محوطه جریمه حریف نزدیک شد و صاحب موقعیت‌های مناسبی هم شد اما نتوانست در زدن ضربات آخر دقت لازم را داشته باشد تا در نهایت نیمه اول با تساوی یک به یک به پایان رسید.

البته در یک دقیقه وقت اضافه نیمه اول مهدی قایدی توسط مدافعان تیم الاهلی درون محوطه جریمه سرنگون شد و در حالی که بازیکنان استقلال اعتقاد به پنالتی داشتند داور دستور به ادامه بازی داد.

در شروع نیمه دوم استقلال بازهم هجومی بود و در همان دقیقه اول می‌توانست به گل برسد اما ضربه محمد نادری به تیر دروازه برخورد کرد. در دقیقه ۵۴ اما محمد نادری کار را تمام کرد و از روی آشفتگی خط دفاعی الاهلی درون محوطه جریمه با ضربه‌ای محکم دروازه حریف را برای بار دوم باز کرد.

چند دقیقه بعد نوبت به مهدی قایدی رسید تا با همکاری ارسلان مطهری دروازه الاهلی را باز کند. قایدی در دقیقه ۶۷ روی پاس خوب ارسلان مطهری با ضربه‌ای دقیق دروازه تیم عربستانی را برای بار سوم باز کرد.

این پایان کار این دیدار زیبا و جذاب نبود چرا که عمر سوما در دقیقه ۷۹ گل دوم حریف را زد اما مهدی قایدی با شوتی دیدنی در دقیقه ۸۶ گل چهارم را زد و در دقیقه ۸۹ شیخ دیاباته از روی نقطه پنالتی گل پنجم را زد.

منبع: الف

کلیدواژه: محوطه جریمه مهدی قایدی محمد نادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی

آفتاب‌‌نیوز :

این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در حضور حدود ۲۵ هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی آغاز شده است.

هواداران استقلال قبل از شروع بازی با آتش بازی، شور و حال خاصی را در ورزشگاه به وجود آوردند.

آرمین سهرابیان مدافع استقلال که در هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت جایی در ترکیب استقلال نداشته، پیش از شروع بازی با ذوب‌آهن از لیست ۱۸ نفره کنار رفت.

جواد نکونام که از عملکرد شاگردانش در هنگام گل ذوب‌آهن عصبانی شد به شدت با فریادهایش آن‌ها را به باد انتقاد گرفت.

فرشید سمیعی که از سوی هیات مدیره استقلال جانشین علی خطیر شده، با حضور در جایگاه ویژه به تماشای بازی استقلال و ذوب آهن اصفهان پرداخت.

سیدمهدی علوی معاونت فرهنگی و محسن شیرزادی معاونت مالی باشگاه استقلال در ورزشگاه آزادی حاضر شده و این مسابقه را تماشا کردند.

آرش برهانی مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال که با ۱۰۸ گل زده بهترین گلزن تاریخ آبی‌پوشان محسوب می‌شود، تماشاگر ویژه بازی استقلال و ذوب‌آهن است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شگفتی نوشاد عالمیان کامل نشد/ ۱۷ هزار دلار جایزه ملی‌پوش شایسته تنیس روی میز ایران
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۰ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • تئاتر سرمربی پرتغالی: همه به من توجه کنید! (عکس)‏
  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • قایدی بازهم گل زد، کلبا بازهم باخت
  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد