Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@15:11:20 GMT

حمله پهپادی به پایگاه آمریکایی «عین الاسد»

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۴۵۵۲

حمله پهپادی به پایگاه آمریکایی «عین الاسد»

برخی از فعالان عراقی و کاربران شبکه‌های اجتماعی بامداد امروز از حمله پهپادی به پایگاه نظامی آمریکایی «عین الاسد» در استان الانبار واقع در غرب عراق خبر دادند.

به گزارش تسنیم، فعالان توئیتری عراق بامداد روز جمعه خبر دادند که پایگاه نظامی عین الاسد با سه فروند پهپاد هدف قرار گرفته است.

برخی از کاربران عراقی عنوان کردند که در این حمله خوابگاه‌های نظامیان آمریکایی، اتاق عملیات و سامانه پدافندی پایگاه عین الاسد مورد حمله سه فروند پهپاد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالان تأکید کردند که پدافند هوایی مستقر در اطراف پایگاه عین الاسد که در آن نیرو‌های آمریکایی حضور دارند، در مقابله با این پهپاد‌ها شکست خورده است.

کاربران اظهار داشتند که حمله پهپادی به عین الاسد مشابه حمله پهپادی است که به فرودگاه اربیل صورت گرفت.

در همین حال، کانال تلگرامی صابرین نیوز گزارش داده که در این حمله هوایی، از سه فروند پهپاد استفاده شده است.

برخی منابع عراقی شامگاه پنج‌شنبه نیز از حمله راکتی به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد خبر دادند، اما فرماندهی حشد عشایری عراق با صدور این حمله راکتی را تکذیب کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پایگاه عین الاسد حمله پهبادی حمله پهپادی عین الاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که رزمندگانش دو مقر ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک و پهپاد هدف قرار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حزب  الله در بیانیه‌ای  اعلام کرد که با پهپادهای انتحاری، مقر فرماندهی تیپ غربی ارتش رژیم صهیونیستی در یعرا را هدف قرار داده است. پهپادها به دقت به هدف اصابت کرده است.

ضربات پیاپی حزب‌الله به ارتش رژیم صهیونیستی4 عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها/ گنبدآهنین هدف قرار گرفت

این جنبش در بیانیه دیگری از شلیک موشک برکان به یک مقر دیگر ارتش رژیم صهیونیستی خبر  داد.

حزب الله اعلام کرد که مقر فرماندهی لشکر 91 ارتش رژیم صهیونیستی را در پادگان برانیت هدف قرار داده و موشکها به دقت به هدف اصابت کرده است.

هلاکت شماری از نظامیان صهیونیست در حمله حزب الله به پایگاه مالکیه

حزب الله لبنان اعلام کرد که رزمندگانش، پایگاه مالکیه ارتش رژیم صهیونیستی را با گلوله های توپ درهم کوبیدند که در نتیجه آن شماری از نظامیان دشمن کشته و یا زخمی شدند. در این حمله تجهیزات جاسوسی این پایگاه هم منهدم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه «یاردن» ارتش اسرائیل
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به هدفی نظامی، اینبار در جولان اشغالی
  • حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاهی در ایلات اشغالی
  • راه اندازی کارخانه تولید پهپاد در چین | تولید MQ-۹ آمریکایی ۳۰ برابر ارزانتر ! | تصاویر