Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@20:08:28 GMT

افزایش وام ویژه دانشجویان دکتری

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۴۷۷۵

با تصویب هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، وام ویژه دکتری از ابتدای سال ۱۴۰۰ به یک میلیون تومان در ماه افزایش یافت. ناطقان: بنا بر اعلام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، وام ویژه دکتری از ابتدای سال ۱۴۰۰ با تصویب هیئت امنای صندوق به یک میلیون تومان در ماه افزایش یافته است. این مبلغ تا پایان سال ۹۹، ۷۰۰ هزار تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین وام ودیعه مسکن متاهلی برای دانشجویان شهر تهران ۲۵ میلیون تومان است و در کلان شهرها به ۲۰ میلیون تومان می‌رسد. مبلغ این وام در سایر شهرها نیز،‌ ۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش، ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان نیز با اشاره به آغاز ثبت نام وام ویژه دکتری برای سه ماه اول سال ۱۴۰۰ گفت: پورتال صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم آماده ثبت درخواست وام ویژه دکتری برای سه ماه اول سال ۱۴۰۰ است.

وی افزود: دانشجویان دکتری باید درخواست خود را برای دریافت وام دکتری ثبت کنند، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم نیز آماده پرداخت آن است. منبع: ایسنا برچسب ها: افزایش وام ، دانشجویان ، دکتری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: افزایش وام دانشجویان دکتری صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم وام ویژه دکتری میلیون تومان سال ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۴۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا دشتی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز بسیج کارگران و کارخانجات که با حضور مسئولان استانی و کارگران در جزیره صدرا برگزار شد اظهار کرد: اسلام نگاه بسیار ویژه ای نسبت به قشر کارگر دارد زیرا این قشر تأثیرگذار باعث پیشرفت جامعه در عرصه‌های مختلف می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان با آوردن تحریم سعی در ناامید کردن جامعه نسبت به آینده دارند، تصریح کرد: علیرغم تحریم‌های مختلف دشمنان کشور توانسته است در زمینه‌های متعددی همچون هسته‌ای، پزشکی، تکنولوژی، عمران، کشتی سازی، صنایع دفاعی و نظامی و غیره، دست‌آوردهای بسیاری داشته باشد.

وی با بیان اینکه امنیت شغلی کارگران نقش مهمی در آرامش و رفاه جامعه دارد گفت: شایسته است مسئولان ذیربط نسبت به بیمه کارگران، ایمنی کار و افزایش مهارت کارگران اهتمامی بسیار ویژه داشته باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه کارفرمایان باید مزایای کارگران را رعایت کنند اظهار داشت: شایسته است تمامی دستگاه‌های استان نسبت به توجه به مزایای کارگران اهتمام ویژه‌ای داشته باشند زیرا در غیر این صورت اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد.

مصدق کشاورزی در پایان اذعان کرد: اکثریت جامعه را قشر کارگر پوشش می‌دهد و رفاه این قشر به معنای رفاه اکثریت جامعه است.

در پایان این مراسم از کارگران نمونه شرکت صدرا با اهدای هدیه و لوحی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6091452

دیگر خبرها

  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • بیش از ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد+ تصویر
  • امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود