Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@02:40:44 GMT

گمرک در برخی از موارد کار اصلی خود را انجام نداده است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۴۸۰۴

گمرک در برخی از موارد کار اصلی خود را انجام نداده است

صنایع با بیان اینکه گمرک در برخی از موارد کار اصلی خود را انجام نداده است، گفت: راستی آزمایی هایی که تاکنون داشتیم اطلاعات ناقص است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، محمد صنایع، بازرس کل امور ریاست جمهوری شب گذشته (پنجشنبه 26 فروردین) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما درباره سامانه جامع تجارت با اشاره به اینکه حدود 2 سال این کار عقب افتاده است، گفت: هنوز دچار یکسری خلل هایی در کار هستیم از نگاه سازمان بازرسی کل کشور یک نوع ترک فعل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازرس کل امور ریاست جمهوری با بیان اینکه گمرک در برخی از موارد کار اصلی خود را انجام نداده است، گفت: راستی آزمایی هایی که تاکنون داشتیم اطلاعات ناقص است.

 

وی با بیان اینکه مناطق آزاد مانند گمرک باید در مهلت زمانی مقرر کار خود را انجام دهد، افزود: مدت هاست روی کاغذ این تکالیف متعدد مناطق آزاد و گمرک و سایر دستگاه ها نوشته شده و از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ابلاغ می شود ولی زمانی که به عمل می رسد با این تاخیرها متعدد مواجه هستیم.

 

بازرس کل امور ریاست جمهوری و امور خارجه با تصریح این نکته که در صورتی که به این نتیجه قطعی برسیم که برخی از مدیران در این خصوص تعلل و ترک فعل داشتند بزودی به دادگاه معرفی می شوند، گفت: آنچه که برای ما محرز شده این است که بسیاری از این تعلل ها درگمرک ناشی از فقر تصمیم مدیریتی است و مشکل فنی نیست .

وی افزود: تا زمانی که این سامانه ها به مرحله تبادل اطلاعات نرسد، بهره برداری آن کافی نیست و به مرحله تبادل اطلاعات نرسیدیم.

 

وی با بیان اینکه براساس تکلیف سازمان بازرسی کشور موضوع بررسی شده است، افزود: گزارش تعقیب کیفری آن طی 3 روز آینده به مرجع قضایی ارسال می شود. اتفاق خوب زمانی است که این سامانه به مرحله تبادل اطلاعات برسد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: گمرک زمینی گمرکات گمرک خود را انجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!

تعداد بازدید : 904 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 5982 کانال یازده تلویزیون اسرائیل از دستگیری یک اسرائیلی به جرم جاسوسی برای ایران خبر داد. آن گونه که این شبکه گزارش کرد یک راننده کامیون نظامی در طول سفرهای خود در حین انجام وظیفه، ده‌ها گردان پدافند گنبد آهنین را مستند کرده و اطلاعات این سامانه‌ها از جمله عکس ها و مکان آنها را در فیس بوک برای یک مقام ایرانی که به عنوان یک زن اغواگر ظاهر شده، ارسال کرده است. حالا صهیونیست‌‎ها متوجه به این جاسوسی مخرب شده‌اند و او را دستگیر کرده‌اند. این دستگیری چند روز پس از انهدام دست‌کم یک سامانه گنبد آهنین توسط حزب الله لبنان انجام شد. گزارش شبکه یازده اسرائیل در این زمینه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • هفت میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری متصل هستند
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک‌های ایران را زد
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک های ایران را زد
  • اربکان: اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه موشکهای ایران را زد
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • ◄ چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت