Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:18:58 GMT

وضعیت قابل قبول هوای تهران در روز جاری

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۴۸۳۱

وضعیت قابل قبول هوای تهران در روز جاری

براساس پیش‌بینی‌های انجام شده توسط شرکت کنترل کیفیت هوای تهران صبح امروز جمعه (۲۷ فروردین) در بیشتر مناطق وضعیت قابل‌قبول برقرار خواهد بود که ناشی از وزش باد مؤثر و کاهش تردد خودروها است.

به گزارش ایسنا، بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، در صبح روز جمعه (۲۷ فروردین ۱۴۰۰) در بیشتر مناطق وضعیت قابل‌قبول برقرار خواهد بود که ناشی از وزش باد مؤثر و کاهش تردد خودروها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول روز با حاکمیت جو ناپایدار و افزایش تندی باد شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم خواهد شد.

به‌تدریج با کاهش تندی باد تا اواخر وقت جمعه همراه با افزایش ترافیک برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

در صبح روز شنبه (۲۸ فروردین ۱۴۰۰) با آغاز تردد خودروها و حاکمیت جو آرام انتظار می‌رود در مناطق پرتردد غلظت آلاینده‌ها افزایش یافته و کاهش کیفیت هوا را به‌دنبال داشته باشد. در طی روز عدم وزش باد مؤثر پراکندگی آلاینده‌ها را محدود خواهد کرد. این وضعیت تا اواخر وقت شنبه ادامه خواهد داشت، بنابراین تجمع آلاینده‌ها و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته با شاخص میانگین ۶۳ در شرایط قابل قبول قرار داشت و کیفیت هوای هم اکنون نیز با شاخص میانگین ۷۵ همچنان در شرایط قابل قبول است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کیفیت هوای تهران آلاینده ها کیفیت هوای قابل قبول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۶ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۷ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۵ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6093695

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • وضعیت هوای تهران در دوازدهمین روز اردیبهشت
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای تهران قابل قبول است
  • تداوم تنفس هوای مطلوب در تهران
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روز‌های پاک از ابتدای سال
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روزهای پاک از ابتدای سال